جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

هنر رسانه؛

آغازبکار نمایشگاه بین المللی دوربین های دیجیتال در تهران

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربین های دیجیتال، هنرعکاسی و تصویربرداری، لوازم صوتی و تصویری و تجهیزات وابسته با حضور مسئولین فرهنگی، عکاسان و عموم علاقه مندان به هنر عکاسی در تهران گشایش یافت.

آغازبکار نمایشگاه بین المللی دوربین های دیجیتال در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربین های دیجیتال، هنرعکاسی و تصویربرداری، لوازم صوتی و تصویری و تجهیزات وابسته در ساعت ١١صبح روز سه شنبه ٢١خردادماه در مجتمع نمایشگاهی گفتگو مرکز برگزاری نمایشگاه های شهرداری تهران واقع در کوی نصر، جنب بوستان گفتگو با حضور عکاسان، هنرمندان، مسولین فرهنگی و علاقه مندان به هنر عکاسی گشایش یافت.
٨۰شرکت فعال درحوزه عکاسی، تصویربرداری، هنرهای دیجیتال، سخت افزار و نرم افزارهای مرتبط با عکاسی، تصویربرداری و سمعی بصری در این نمایشگاه آخرین محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
این نمایشگاه علاوه بر بخش تجاری و بازرگانی، شامل بخش های فرهنگی، هنری و آموزشی، کارگاه های آموزشی، بخش مشورت حرفه ای رایگان با اساتید و دو نمایشگاه عکس با موضوعات صلح و تهران است که توسط مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون برگزار و توسط علی امینی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران گشایش یافت.

حسین فرج مدیرکل فناوری سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی سالک، تقی پور مدیر موزه صلح تهران، هیات مدیره اتحادیه های عکاسان و فیلمبرداران شهرهای مختلف کشور از دیگر میهمانان افتتاحیه این رویداد بودند.

نمایشگاه دوربین های دیجیتال

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تهران رسانه از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری تدارک دیده شده در سطح شهر تهران خبر داد.
علی امینی با تقدیر از مرکز فرهنگی، هنری دارالفنون سطح کیفی آثار ارائه شده در این نمایشگاه را مطلوب خواند و گفت؛ برنامه های گسترده ای در حوزه های فرهنگی و هنری تدارک دیده شده که بزودی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارتقاء دانش و کیفیت خدمات و بهره گیری از دانش روز جهان به منظور دستیابی هرچه بیشتر به استقلال و توسعه فناوری و زیرساخت های صنایع عکاسی و تصویربرداری ایران با رویکرد بومی سازی تولید ابزار و تجهیزات عکاسی و تصویربرداری در داخل کشور و کمک به رونق تولید عنوان شده است.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربین های دیجیتال، هنرعکاسی و تصویربرداری، لوازم صوتی و تصویری و تجهیزات وابسته ۲۱ تا ۲۴ خرداد در بوستان گفتگو برپا می باشد.

خبرنگار؛ داود رمضانی 
عکاس؛ فاطمه مومنی




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت