نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

دوشنبه 1403/02/24

امامی امین خبر داد؛

کسری ۵۰ مگاواتی برق در استان تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از کسری ۵۰ مگاواتی برق این استان در سال جاری خبر داد و افزود: در تلاش هستیم، تا در بخش خانگی در تابستان امسال قطعی برق نداشته باشیم.

کسری ۵۰ مگاواتی برق در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از کسری ۵۰ مگاواتی برق این استان در سال جاری خبر داد و افزود: در تلاش هستیم، تا در بخش خانگی در تابستان امسال قطعی برق نداشته باشیم.

محمد امامی امین در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ایام گرم سال و افزایش مصرف برق اظهار داشت: استان تهران در حال حاضر به ویژه در شهرک‌های صنعتی با کمبود برق مواجه است، یعنی حدود ۶۰ شهرک و لکه صنعتی که اکنون در استان تهران فعال است، مشکل کسری برق دارند.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۵۰ مگاوات کسری برق داریم، افزود: مجبور شدیم برای جبران این کسری برق کارخانه‌ها را زمان بندی کنیم و بعضی از کارخانه‌ها در طول هفته زمان کار خود را با پنج شنبه و جمعه به اشتراک بگذارند، تا بتوانیم اوج مصرف و ایام تابستان را مدیریت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: در کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری استان تهران مصوب شد، تا یک نیروگاه هزار مگاواتی سوخت ترکیبی در شهرک صنعتی پیشوا احداث شود و شرکت وعده داده فاز اول این نیروگاه که ۳۰۰ مگاوات است، ظرف یک سال به بهره برداری برسد و ظرف ۳۰ ماه فازهای تکمیلی ۲ و ۳ این نیروگاه به بهره برداری برسد.

امامی امین افزود: با این تمهیدات امیدواریم سال جاری قطعی برق در بخش خانگی نداشته باشیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت