چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

پاکدشت رسانه؛

شورای روابط عمومی ادارات پاکدشت تشکیل جلسه داد

جلسه شورای روابط عمومی شهرداری و ادارات شهرستان پاکدشت با محوریت آموزش خبرنویسی در اتاق جلسات شهرداری پاکدشت با تدریس معصومه شكوری كارشناس حوزه خبر برگزار شد.

شورای روابط عمومی ادارات پاکدشت تشکیل جلسه داد

به گزارش تهران رسانه ؛ در اين جلسه كه با حضور مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان پاكدشت و روابط عمومی مناطق سه گانه شهرداری پاكدشت برگزار شد به اصول برقراری ارتباط مؤثر روابط عمومی ها با مخاطبان كه اعم از شهروندان و ارباب رجوعان هستند و اين كه مسئول روابط عمومی يک اداره بكوشد كه ضمن ساخت يک تصویر مناسب و مطلوب از سازمان‌ها و نهادها در اذهان عمومی با بهره گیری از روابط عمومی حرفه‌ای و اصولی کارهای ناممكن را ممكن سازد به اصول خبرنويسی نيز پرداخته شد.
در اين جلسه آموزشی گفته شد كه در واقع بخشی از خوراک فكری جامعه از طريق روابط عمومی ها نيز تامين می شود بنابراين اين جلسات برای مسئولان روابط عمومی جنبه آموزشی دارد تا آنها بتوانند مهارت های خبرنویسی و اطلاع رسانی را پيدا كنند و موثق ترين خبر را از سازمان خود در اختيار مخاطبين قرار دهند.
در ادامه اين جلسه نيز در رابطه با نگارش یک خبر رسمی و سپس رساندن آن به دست رسانه ها كه از الزامات اطلاع رسانی در هر شهر است که می تواند بازتاب های خبری بسیار خوبی برای آن سازمان يا نهاد ایجاد کند صحبت شد.
لازم به ذكر است در اين جلسه ضمن تاكيد بر اصول خبرنويسی گفته شد كه روابط عمومی يک اداره حتی اگر یک خبرنگار نباشد، با گوش دادن دقیق و نگاه تيز بين، به سادگی می تواند در ده دقیقه یک خبر رسمی در مورد رویدادی را بنویسد که دارای حداقل استانداردهای خبری و رسانه ای باشد و سپس آن را برای انتشار به رسانه ها ارسال کند.
گفتنی است در این جلسه که به همت جابر کنگرلو مسئول روابط فرمانداری شهرستان پاکدشت و وحید بيات مسئول روابط عمومی شهرداری پاكدشت برگزار شد، مفاهیم اولیه خبرنویسی، سبک هايی برای تنظیم خبر، ارکان و اجزای خبر، انواع و اقسام لید و تیترنویسی توسط معصومه شكوری تدریس شد.
شايان ذكر است يكشنبه هر هفته راس ساعت ۱۲ در سالن جلسات شهرداری با استفاده از تجارب اساتيد حوزه خبر و رسانه، آموزش های لازم به روابط عمومی ها تا پايان دوره داده می شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت