جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

ممیزی خبر داد؛

افتتاح ۱۱ طرح خدماتی در مناطق عشایری استان تهران

مدیر امور عشایر استان تهران گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، ۱۱ طرح عمرانی و خدماتی در مناطق عشایری این استان افتتاح شد.

افتتاح ۱۱ طرح خدماتی در مناطق عشایری استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ هاتف ممیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ۱۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۴۸۰ میلیون ریال در شهرستان های دماوند، ورامین، پردیس، ملارد و شمیرانات به بهره برداری رسید.

وی، تامین آب شرب بهداشتی برای عشایر، احداث حمام ضد کنه، راه اندازی ساختمان خدمات رسانی حوزه شرق دشت لار و همچنین ساخت و نصب سامانه های خورشیدی را از طرح های افتتاح شده اعلام کرد.

مدیر امور عشایر استان تهران ادامه داد: با افتتاح این طرح ها یک هزار و ۶۰۰ خانوار عشایری از این خدمات بهره مند می شوند و همچنین برای بیش از ۵۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح های خدماتی و عمرانی در مناطق عشایری سراسکی، دلیچایی، آهک دره شهرستان دماوند، سیاه کوه و مکرش شهرستان دماوند، شمشک و دربند سر شهرستان شمیرانات، اختراّباد ملارد و مناطقی از شهرستان پردیس به بهره برداری رسید.

مدیر امور عشایر استان تهران درباره آخرین وضعیت کوچ عشایر این استان نیز گفت: این جامعه تولید کننده در حال ورود به مناطق ییلاقی (سردسیر) هستند و بیش از نیمی از خانوار عشایر در این مناطق مستقر شدند.

وی خاطرنشان کرد: حضور عشایر در مناطق سردسیر استان تهران تا نیمه شهریورماه ادامه خواهد داشت و پس از آن کوچ پائیزه عشایر استان آغاز خواهد شد و به مناطق گرمسیر کوچ می کنند.

استان تهران دارای حدود ۳ هزار خانوار عشایری است که این جامعه تولید کننده در سال گذشته بیش از ۶۷ هزار تن محصولات زراعی، دامی، باغی و لبنی تولید و جهت عرضه روانه بازار مصرف کردند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت