چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

عصر امروز؛

بهره برداری از 2 طرح عمرانی و فرهنگی در باقرشهر

بوستان یادگار امام (ره) محله امیر کبیر و کتابخانه عطر گل محمدی از طرح های به جامانده از هفته دولت امسال با اعتبار 62 میلیارد و 700 میلیون ریال با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در باقرشهر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 2 طرح عمرانی و فرهنگی در باقرشهر

به گزارش تهران رسانه ؛ بوستان یادگار امام (ره) محله امیر کبیر باقرشهر با مساحت 2 هزار و 100 متر مربع و اعتبار 45 میلیارد ریال در مدت یک سال احداث و شامل معابر، جدول گذاری، فضای سبز، آبنیه فنی، مبلمان شهری و روشنایی مناسب است.
همچنین کتابخانه عطر گل محمدی باقرشهر نیز با اعتبار 12 میلیارد و 700 میلیون ریال در زمینی به مساحت یکهزار و 300 متر مربع با زیربنای 635 مترمربع طی 2 سال احداث و در مدت 6 ماه تجهیر شد.
این کتابخانه دارای هشت هزار و 700 جلد کتاب برای تمامی سنین، سالن مطالعه برداران و خواهران با ظرفیت 80 نفر به صورت همزمان، سالن مطالعه کودکان، نمازخانه، بخش فنی و متصل به سامانه جامع کتابخانه های سراسر کشور است.
همچنین در ادامه این برنامه کلنگ ساخت یک سوله اجتماعی و فرهنگی با اعتبار اولیه 2 میلیارد ریال در جاده قمصر و طرح ساخت ایستگاه سه آتشنشانی باقرشهر واقع در شهر سنگ با اعتبار اولیه هفت میلیارد ریال توسط فرماندار ویژه شهرستان ری به زمین زده شد.
در هفته دولت امسال 84 طرح عمرانی، درمانی، آموزشی و خدماتی با اعتباری بالغ بر یکهزار و 73 میلیارد ریال در سطح شهرستان ری کلنگ زنی و بهره برداری رسید.
باقرشهر با 55 کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی بالغ بر 59 هزار نفر یکی از شهرهای کلانشهر تهران است که در محور ارتباطی تهران - قم و در حوزه سرزمینی شهرستان ری واقع شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت