نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

چهارشنبه 1403/02/26

هنر رسانه؛

افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری با موضوع قاچاق کالا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در آئین افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری مبارزه با قاچاق کالا گفت؛ در این نمایشگاه حرف‌های ناگفته مسئولان، مدیران و تولیدکنندگان در قالب آثار هنری به شهروندان ارائه می‌شود.

افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری با موضوع قاچاق کالا

به گزارش تهران رسانه ؛ در آستانه سالروز صدور پیام تاریخی رهبر انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نمایشگاه فرهنگی هنری به همین مناسبت با حضور احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مهدی محمدی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران، مهدی کوشا مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت های مردمی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری، مهرشاد کاظمی معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل ارشاد استان تهران، محمدمهدی تدین موغاری مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری دارالفنون و جمعی از مسئولان و اعضاء دستگاههای عضو کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در نگارخانه گل نرگس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران برپا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: آثار بدیعی در قالب هنر کاریکاتور در این نمایشگاه عرضه شده است که می‌تواند برای اطلاع رسانی ضرورت مبارزه با پدیده قاچاق و اصلاح قوانین در این حوزه کمک کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ٩٨ به عنوان سال رونق تولید، افزود: باید با استفاده از زبان هنر فرهنگ عمومی جامعه را در مسیر تولید داخل و مبارزه با کالای قاچاق قرار داده و با استفاده از ابزار هنر در حوزه فرهنگ سازی مناسب جهت استفاده از کالای ایرانی قدم برداریم .

جاودانی تاکید کرد: وقتی کالای قاچاق در کشور توزیع شود، تولید کنندگان مأیوس شده و بیکاری و معضلات ناشی از رکود تولید در جامعه ایجاد می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ادامه داد: در این نمایشگاه حرف‌های ناگفته مسئولان، مدیران و تولیدکنندگان در قالب آثار هنری به شهروندان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها در سالن اجتماعات استانداری و فرمانداری‌های شهرستان های استان تهران نیز برگزار می‌شود، افزود: آمادگی داریم نمایشگاه‌های مشابهی را در گمرک و سازمان بنادر و سایر ادارات برگزار کنیم.

گفتنی است: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه علاوه بر نمایش ۳۰ اثر کاریکاتور از حسن نوروزنیا با موضوع حمایت از کالای ایرانی و معضلات استفاده از کالای قاچاق، کارگاه آموزشی آشنایی با مضرات استفاده از کالاهای قاچاق ویژه دانش آموزان شهر تهران و ارائه گزارش عملکرد دستگاههای عضو کارگروه در قالب میز اطلاع رسانی برپا و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت .




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت