نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

تقی زاده عنوان کرد؛

تأمین امکانات رفاهی روستاییان در استان تهران

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: جمعیت روستاهای استان تهران بیش از حد معمول است و دهیاران و شهرداران باید از ظرفیت‌های مدیریتی و اعتبارات قابل توجه برای تأمین امکانات رفاهی روستاییان استفاده کنند.

تأمین امکانات رفاهی روستاییان در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محمد تقی زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر پردیس اظهار داشت: استان تهران یکی از استان‌های بزرگ کشور است که افزون بر ۲۰ درصد کل جمعیت کشور را در خود جای داده و روستاهای استان شرایط جمعیتی خاص تری نسبت به سایر استان‌های کشور دارند.

وی تصریح کرد: در برخی از روستاهای استان تهران بیش از ۲۰ هزار نفر سکونت دارند.

معاون استاندار تهران افزود: سال گذشته در حدود یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها استان تخصیص داده شد تا خدمات مناسبی را با شرایط مطلوب برای توسعه متوازن در شهرها و روستاها ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: شهرداران و دهیاران به وظایف قانونی خود به خوبی عمل کنند و امکانات رفاهی مناسب را با در نظر داشتن اختیارات قانونی خود برای مردم تأمین کنند.

تقی زاده با اشاره به قابلیت های توسعهای شهرستان پردیس گفت: این شهرستان فاصله نزدیکی با تهران دارد و با شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها زمینه رشد و توسعه شهرستان در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.

وی گفت: توزیع متوازن امکانات در سطح مناطق مختلف استان تهران، رفع تفاوت‌های اجتماعی و برنامه ریزی صحیح و استفاده از ظرفیت‌ها در شهرستان باید به شکل مطلوب را در اولویت کاری قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار تهران ادامه داد: نواقص موجود در شهرستان پردیس توسط فرماندار اعلام و در نشست شورای مسکن شرکت عمران شهر جدید پردیس مکلف خواهد شد تا امکانات مورد نیاز شهرستان را تأمین کند.

وی با اشاره به مشکل مالکیت اراضی بومهن اظهار داشت: در برنامه‌های میان مدت و بلندمدت حل مشکل زمین‌های قولنامه ای این شهر را پیگیری خواهیم کرد.

مشکلات اولیه ساکنان "ازون تپه بومهن" باید برطرف شود

معاون عمرانی استاندار تهران در ادامه گفت: مشکلات ساکنان ازون تپه " شهرک امام رضا (ع) با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در تعامل با دستگاه‌های استانی و شهرستانی بر طرف می کنیم.

وی عنوان کرد: در راستای پیگیری نمایندگان مجلس و مسؤلان شهرستان در خصوص مشکلات منطقه، بازدیدهای میدانی از وضعیت سکونت و زندگی مردم این شهرک انجام شده است.

تقی زاده با اشاره به محدودیت امکانات ساکنان این منطقه اظهار داشت: در حدود ۴۰ درصد از ۱۴ هکتار این منطقه از نعمت گاز برخوردار هستند و در یک تفاهم دو طرفه مقرر شد تا ساکنان به دستگاه‌های خدمات رسان تعهدات لازم را دهند و گازرسانی در ازون تپه طی هفته‌های آینده اجرایی شود.

وی گفت: برای رفع مشکل برق منطقه با اداره کل توزیع منطقه‌ای برق استان مذاکره شده تا در صورت لزوم ترانس های برق تقویت شود.

تقی زاده در ادامه اظهار داشت: معابر این شهرک دارای استاندارهای لازم و مشخصات فنی نیست، دستور شفاهی با قابلیت اجرایی به شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن برای زیر سازی و آسفالت معابر داده شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت