تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

سه شنبه 1403/02/25

بابایی تأکید کرد؛

روابط عمومی ها مراقب سایت های بدون مجوز باشند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: به فضای مجازی و پایگاه‌های بدون مجوز نباید اجازه انتشار اخبار کذب و شایعه پراکنی داده شود.

روابط عمومی ها مراقب سایت های بدون مجوز باشند

به گزارش تهران رسانه ؛ نشست مدیران روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری های استان تهران در تالار آفتاب فرهنگسرای مهر و ماه شهر قیامدشت برگزار شد.

در این نشست که با حضور امین بابایی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران ،ترکاشوند شهردار و فتحی رئیس شورای شهر قیامدشت برگزار شد ، مدیران روابط عمومی ۴۲ شهر استان تهران، مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری ها و اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ری نیز حضور داشتند.

بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در این نشست اظهار داشت: ضعف روابط عمومی موجب بی اعتمادی مردم و سلب اعتماد و گریز مردم از اخبار این حوزه‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش تخصصی روابط عمومی‌ها به دلیل اهمیت کار و نقش آن در اجتماع، امری ضروری و مهم به شمار می‌رود و تحقق شکل مدرن روابط عمومی‌ها راهکاری مؤثر در بهبود وضعیت توسعه و روند کاری جامعه است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران یادآور شد: حلقه مفقوده حوزه روابط عمومی‌های سطح استان تهران و عدم وحدت رویه انسجام ساختاری در حوزه روابط عمومی شهرداری‌ها باید شناسایی و رفع شود.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح آموزشی روابط عمومی‌ها از اولویت‌ها و برنامه‌های این بخش در آینده نزدیک به شمار می‌رود، ادامه داد: مهندسی افکار عمومی و جریان سازی رسانه‌ای و پاسخ به مطالبات مردمی از دیگر برنامه‌ها در حوزه روابط عمومی به دلیل تأثیرگذاری آن است که باید مدنظر قرار گیرد.
بابایی افزود: مدیران از هدایت روابط عمومی‌ها برای بهره برداری پرهیز کرده و اجازه دهند تا روابط عمومی بر اساس وظایف ذاتی خود به انتشار اخبار بپردازند.

وی روابط عمومی‌ها را به عنوان سربازان پیشقراول عرصه خبر و اطلاع رسانی دانست و گفت: به فضای مجازی و پایگاه‌های بدون مجوز نباید اجازه انتشار اخبار کذب و شایعه پراکنی داده شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران عنوان کرد: از رفتارهای سلیقه‌ای در روابط عمومی پرهیز و اخبار بر اساس واقعیت و به شکل تخصصی منتشر شود چرا که افکار مردم به واسطه اخبار روابط عمومی به سمت و سویی حرکت داده شود تا به چالش و معضل و همچنین نکات منفی کشانده نشود.
بابایی افزود: رفتارهای سلیقه‌ای گاهی سبب زیر سوال بردن جریان‌های سیستماتک شده و آسیب و بحران آن به بدنه حوزه مدیریتی و اطلاع رسانی روابط عمومی می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی مدیران نسبت به روابط عمومی دید ساده انگارانه دارند، یادآور شد: نگاه مدیریت سنتی سبب بروز رفتارهای سلیقه‌ای و در نتیجه عدم نگاه تخصصی و کلان به حوزه روابط عمومی‌ها می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران گفت: نقش روابط عمومی‌ها تک بعدی نبوده و به ابعاد متفاوت در جامعه و جذب اعتماد مخاطبان باز می‌گردد.

گفتنی است؛در این نشست مباحث آموزشی و توجیحی پیرامون وظایف و حیطه کاری روابط عمومی ها مطرح و توضیحاتی در این خصوص به مدیران حاضر ارائه شد تا ضمن تاکید بر اهمیت بالای کار روابط عمومی به جهت انتقال سریع و صحیح اخبار در رسانه ها و فضاهای مختلف برای آگاهی بخشی به مردم و مقابله با اشاعه اخبار نادرست، انتقال مشکلات و مسائل سطح جامعه و مردم به شهرداران و پیگیری حل آنها را از وظایف روابط عمومی عنوان شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت