چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

پاکدشت رسانه؛

پاكدشت به تمثال مبارک سرداران مدافع حرم مزين شد

به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاكدشت دو تابلوی يادمان شهدای مدافع حرم در دو ضلع شرقی و غربی ميدان پارچين نصب شد.

پاكدشت به تمثال مبارک سرداران مدافع حرم مزين شد

به گزارش تهران رسانه ؛ شهردار پاكدشت ضمن اعلام خبر فوق افزود: مدیریت شهری همواره نسبت به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام جدی داشته و بر این اساس تاکنون ۴۰ تابلو از تمثال نورانی سرداران شهید دیار لاله های سرخ کربلا در سطح شهر و محور امام رضا(ع) نصب گردیده است.
پازوکی با اشاره به جانفشانی غیورمردان پاکدشتی در راه دفاع از حریم اهل بیت و تقدیم ۷۰ شهید سرافراز در این مسیر، اظهار داشت: ۲ تابلو از یادمان شهدای مدافع حرم که به تمثال ۸ شهید از غیورمردان پاکدشتی مزین است، همزمان با دهه کرامت در ضلع شرقی و غربی میدان پارچین نصب شد.
وی افزود: همه ما وظیفه داریم با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و جمله ماندگار معظم له که فرمودند "امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" این امر را سرلوحه کاری خود قرار داده تا اقدامی هرچند کوچک در این راستا و بزرگداشت مردان بی ادعا و کسانی که با اقتدا به حضرت سیدااشهداء(ع) با تقدیم جان عزیز خود از آرمان های دینی و خاک پاک میهن اسلامی جانانه دفاع نمودند، صورت پذیرد.
شهردار پاکدشت افزود: نصب تمثال شهدا در محور امام رضا علیه السلام معابر و میادین سطح شهر و پارک ها، مشارکت در برگزاری یادواره های شهیدان، بکارگیری فرزندان شهدا در شهرداری پاکدشت و... از دیگر اقدامات انجام شده در مدیریت شهری پاکدشت در این راستا می باشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت