چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

فرماندار پاکدشت خبر داد؛

پاکدشت در مسیر توسعه قرار دارد

فرماندار پاکدشت گفت: طی یکسال اخیر۱۰۰ میلیارد تومان از ارزش افزوده برای توسعه پاکدشت اختصاص یافته است.

پاکدشت در مسیر توسعه قرار دارد

به گزارش تهران رسانه ؛ هادی تمهیدی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یکسال گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده برای توسعه شهرستان پاکدشت و برای رشد روستاها و شهرها توسط دولت تخصیص داده شد.

تمهیدی در ادامه با اشاره به اینکه در نظر داریم بخش سی تی اسکن بیمارستان شهدای پاکدشت، که با همدلی و همراهی خیرین ساخته و به بهره برداری رسیده است را با تامین بودجه بخش به «آی سی یو» نیز مجهز کنیم و در این زمینه لازم به ذکر است که بگوییم اخیرا آزمایشگاه بیمارستان زعیم به بروزترین امکانات آزمایشگاهی تجهیز و بازسازی شده است.

وی بیان داشت: در سطح روستاهای بخش مرکزی شهرستان ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی در حوزه های روشنایی معابر و جاده ها، آسفالت معابر، بوستانها و... هزینه شده است و این میزان در روستاهای بخش شریف آباد این شهرستان به ۲۰۰ میلیارد ریال رسیده است که برای خرید ماشین آلات کشاورزی و روشنایی معابر و احداث بوستان و آسفالت و جدولگزاری استفاده شده است.

فرماندار پاکدشت با اشاره به حوزه شهری و پروژه های عمرانی شهر پاکدشت که با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال توسط شهرداری پاکدشت برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها هزینه شده است گفت: این اعتبار در حوزه شهر فرون آباد به ۱۶ میلیارد ریال و در حوزه شریف آباد به ۱۳ میلیارد ریال رسیده است.

وی با اشاره به حوزه انرژی برق و حوزه بنیاد مسکن گفت: مبلغ پروژه های حوزه انرژی برق برای تجهیز و توسعه شهری به ۴۹ میلیارد ریال رسید که این مهم در حوزه گاز به ۵۸ میلیارد ریال واین رقم در حوزه ورزش برای توسعه وتجهیز زیرساخت ها به ۱۷ میلیارد ریال و در حوزه جهاد کشاورزی به ۳۲ میلیارد ریال رسیده استو در حوزه بنیاد مسکن اعتبار استفاده شده در پروژه ها به ۷ میلیارد ریال رسید که این میزان اعتبار در حوزه منابع طبیعی به۷۲میلیارد رسیده است که در مجموع تحول خوبی را در بخش های مختلف زندگی مردم شهرستان پدید آورده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت