چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

طاهری عنوان کرد؛

لزوم همکاری فرمانداران در اجرای پروژه های آبخیزداری

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در یازدهمین جلسه ستاد هماهنگی اجرای پروژه های آبخیزداری خواستار همکاری هرچه بیشتر فرمانداران در اجرا و توسعه پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری در سطح استان تهران شد.

لزوم همکاری فرمانداران در اجرای پروژه های آبخیزداری

به گزارش تهران رسانه ؛ مهندس احمد طاهری با بیان اینکه عملیات آبخیزداری نقش مهمی در کنترل سیل و کاهش خسارات ناشی از آن ایفا می کند افزود: از آنجائی که کنترل سیل و تقویت سفره های آب زیرزمینی از اهداف اصلی اجرای پروژه های آبخیزداری به شمار می آید و بسیاری از نقاط استان تهران با سیل خیزی و محدودیت منابع آبی روبرو می باشد بر همین اساس ضرورت ایجاب می کند تا فرمانداران استان تهران تهمیدات لازم را برای تأمین اعتبارات به ویژه از محل اعتبارات ارزش افزوده مبذول دارند تا شاهد توسعه عملیات آبخیزداری در سطح استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات خوب و موثری در سطح حوزه های آبخیزاستان تهران انجام شده است تصریح کرد: طی سال های اخیر و مخصوصاً سال گذشته اعتبارات خوبی از محل صندوق توسعه ملی به اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری اختصاص داده شد و این فرصت برای مجموعه منابع طبیعی فراهم شد تا فعالیت های آبخیزداری توسعه یابد و جان تازه ای به طبیعت داده شود.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود اجرای پروژه های منابع طبیعی را در سال جاری در تمامی بخش ها مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: با توجه به اهمیت اجرای پروژه های منابع طبیعی لازم است علاوه بر تسریع در اجرای پروژه های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، اجرای دیگر پروژه ها از محل اعتبارات ملی و استانی نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.

گفتنی است در سال جاری و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی 19 پروژه آبخیزداری و آبخوانداری با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال در 6 شهرستان استان تهران به مرحله اجرا در می آید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت