جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

شمیرانات رسانه؛

کار قشنگ آموزش و پرورش شمیرانات در جلسه رسمی

در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات، رئیس آموزش و پرورش شهرستان با اهدای کادو، تولد فرماندار رو تبریک گفت که با واکنش نابجای رئیس شورای شهر تهران مواجه شد.

کار قشنگ آموزش و پرورش شمیرانات در جلسه رسمی

به گزارش تهران رسانه ؛ در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات که امروز با حضور محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران برگزار شد، رئیس آموزش و پرورش شهرستان شمیرانات در یک وقت کوتاه تولد فرماندار شهرستان شمیرانات را تبریک گفت که مورد انتقاد نابجای محسن هاشمی قرار گرفت.

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران پیش از ظهر امروز چهارشنبه در واکنش به گرفتن جشن تولد برای فرماندار شهرستان شمیرانات و اعطا نقاشی چهره وی اظهار داشت: هرکس این کار را می‌کند، دوست فرماندار نیست.

وی با بیان اینکه تاکنون در جلسه رسمی این‌چنینی رسم نبوده است، که تولد گرفته شود و عکس هدیه داده شود، تأکید کرد: خواهش می‌کنم، دیگر از این کارها نکنید، مردم ما مشکلات زیادی دارند و فشار زیادی بر دوش مردم است و ما مسؤولان را منشأ مشکلات می‌دانند، حال ما این مشکلات را گردن استکبار جهانی می‌اندازیم، اما مردم از ما کار می‌خواهند.

سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات نیز ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاقات شورای اداری این شهرستان طی سخنانی اظهار کرد: امروز در جلسه‌ای که برای بررسی مشکلات حوزه شهری شهرستان شمیرانات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و تعدادی از اعضای هیئت‌رئیسه برگزارشده بود، بین سخنرانی‌ها اعلام کردند دخترخانمی می‌خواهد شعر بخواند.

وی گفت: من تصور می‌کردم که ابتدا ایشان به استقبال آقای مهندس هاشمی آمده‌اند اما با یک اتفاق ناگهانی روبه‌رو شده و در کمال ناباوری غافل‌گیر شدم و مشاهده کردم این دانش‌آموز که از سوی دوست و برادر عزیزم جناب آقای دکتر صادق پور به جلسه آورده شده‌اند، به این دلیل که تولد من فرداست، شعرخوانی می‌کند.

فرماندار شمیرانات افزود: خیلی غافلگیر شدم و از این دانش‌آموز و دوست و برادر عزیزم دکتر صادق پور و از همه معلمان عزیز و ارجمندی که منت بر سر من گذاشتند و این کار زیبا را انجام دادند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: اگرچه آقای هاشمی این اتفاق را مناسب جلسه ندانستند و نظرشان برای خودشان محترم است، اما این حق‌شناسی برای خودم بسیار جالب و درخور ستایش بود و امیدوارم که خدمتگزاری به مردم شمیرانات به‌عنوان یک سرمایه همیشه ذخیره عمرم باشد، من به محبت مردم افتخار می‌کنم و به آفرین و نفرین دیگران نیاز ندارم.




نظر شما


نظرات

شبنم

اینجاست که باید گفت نخود هر آش نباشیم!!!

سرآبادانی

اگر تبریک کوتاه بوده که وقت جلسه گرفته نشه خوبه

شریفیانی

سلام و تبریک به آقای فرماندار مردمی

اسکندرپور

تبریک میگم جناب شهریور، تولد فرماندار مردمی شمیرانات مبارک

سادات حسینی

آخه تبریک یه تولد که انتقاد نداره، جلوی ریخت و پاش در شهرداری تهران رو بگیرید

رجبی

حالا آقای هاشمی یه خودی نشون داده، دیگه این همه سر و صدا نداره که


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت