چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

اندیشه رسانه؛

شهر اندیشه در انتظار 3 پروژه عمرانی بزرگ

شهردار اندیشه از کلنگ زنی ۳ پروژه عمرانی بزرگ با طراحی بسیار خوب و برگرفته از مهندسی ایرانی اسلامی در این شهر خبر داد.

شهر اندیشه در انتظار 3 پروژه عمرانی بزرگ

به گزارش تهران رسانه ؛ بهروز کاویانی توجه به نیازها و خواسته های شهر و شهروندان را یکی از وظایف ذاتی شهرداری برشمرد و دراین باره اظهار داشت: یکی از مهمترین جلوه های خدمت در شهرها، ایجادامکانات و مرتفع نمودن نیازها و مشکلات مردم است که بی شک با ایجاد پروژه‌های مختلف عمرانی ، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی صورت می‌گیرد که وظیفه آن بر عهده شهرداری است.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری در دوره پنجم با توکل بر خدا ، تلاش مضاعف خود را از ماه ها قبل به کار گرفته تا بتواند پروژه‌های کوچک و بزرگ را در راستای برنامه های کوتاه مدت وبلند مدت برای رفع مشکلات و ایجاد امکانات جدید در شهر اندیشه اجرایی کند.

کاویانی گفت: خوشبختانه با تلاش های زیاد موفق شدیم تعدادی از پروژه‌های عمرانی را برای کلنگ زنی پیش از فرارسیدن هفته دولت مهیا کنیم تا شعار "خدمت ماندگار ، نگاه فرامنطقه ای ، پاسخگویی و شهروندمداری" در جهت هدف اصلی شهرداری و شورای اسلامی که همان خدمتگزاری صادقانه است را به بهترین نحو پیش رویم.

شهردار اندیشه بیان داشت: به شهروندان شریف شهر اندیشه قول اجرایی شدن ۴۸ پروژه را تا پایان دوره پنجم دادیم که تمامی مطالعات کارشناسی شده و طراحی های مخصوص این پروژه‌ها که قطعاً از طرح‌های بزرگ برای آینده شهر اندیشه خواهد بود را انجام داده ایم و هم اکنون بخشی از آنها در مراحل اداری و بخشی دیگر مراحل اجرایی خود را آغاز نموده اند ، این در حالی است که تعدادی از این پروژه ها نیز در گذشته افتتاح و در اختیار مردم عزیز شهر اندیشه قرار گرفته است.

وی از کیفیت کار و طراحی منحصر به فرد ۳ پروژه عمرانی که مقرر گردیده کلنگ زنی شود نیز خبر داد و گفت: این پروژه ها با طراحی بسیار خوب و برگرفته از مهندسی ایرانی اسلامی و پروژه ای منحصر به فرد است و می تواند سهم بسزایی در جهت افزایش سرانه های شهر داشته باشد تا شهروندان عزیز و فهیم شهر اندیشه بتوانند از فواید این طرح های ارزشمند بهره مند شوند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت