چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

قیامدشت رسانه؛

بهره برداری از پروژه های عمرانی در قیامدشت

شهردار قیامدشت با اشاره به نیازهای شهر تازه تأسیس قیامدشت گفت: ۷۸ درصد بودجه شهرداری قیامدشت که بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان است در بخش عمرانی هزینه می‌شود.

بهره برداری از پروژه های عمرانی در قیامدشت

به گزارش تهران رسانه ؛ حسین ترکاشوند در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به پروژه‌های عمرانی در این شهر اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 26 پروژه عمرانی قیامدشت با اعتباری بالغ بر 424 میلیار ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با توجه به رکود عمرانی حاضر در سطح کشور تمامی فعالیت‌ها در شهر قیامدشت با حداقل امکانات و منابع انسانی انجام می‌شود که در این زمینه 78 درصد بودجه شهرداری قیامدشت که بالغ بر 56 میلیارد تومان است در بخش عمرانی مصرف شده که این آمار در شهرداری‌های استان تهران بی‌نظیر است.

شهردار قیامدشت تصریح کرد: با وجود خدمات متعدد شهرداری قیامدشت به مردم برخی از پروژه‌ها به‌ دلیل اختلاف میان استانداری تهران و فرمانداری شهرستان ری در دهه فجر سال گذشته به بهره‌برداری نرسید.

ترکاشوند در ادامه با اشاره به لزوم همکاری مسئولان شهرستان جهت رفع مشکلات شهر قیامدشت بیان کرد: با توجه به اینکه شهر قیامدشت تازه تأسیس است امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها جهت رفع محرومیت این شهر اقدامات مناسبی انجام شود.

وی به احداث پارک زیتون به عنوان پروژه‌ای ویژه و بزرگ اشاره کرد و گفت: احداث بنای یادمان شهدای گمنام، بازگشایی خیابان حضرت ولی‌عصر (عج)، احداث ساختمان فرهنگی باغ راه، ساختمان خدمات شهری شهرداری قیامدشت، احداث پایگاه اورژانس شماره 2، خریداری و نصب المان‌های روشنایی بوستان‌های شهر، بازسازی بوستان‌های سطح شهر از جمله مهم ترین پروژه‌های عمرانی در قیامدشت است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت