چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

اصناف رسانه؛

توجه ویژه اتاق اصناف تهران به آموزش

در راستای ارتقای سطح علمی اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف تهران، پس از اخذ مجوزهای لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی، اتاق اصناف تهران در حوزه آموزش وارد فاز جدید شد.

توجه ویژه اتاق اصناف تهران به آموزش

به گزارش تهران رسانه ؛ در راستای ارتقای سطح علمی اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف تهران، پس از اخذ مجوزهای لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی، اتاق اصناف تهران در حوزه آموزش وارد فاز جدید شد در همین ارتباط جلسه ای با حضور خسرو ابراهیمی نایب رئیس اول و مسئول آموزش اتاق و معاونت آموزشی دانشگاه علمی-کاربردی امروز یکشنبه ۲۰ تیر ۹۸ تشکیل شد.

در این جلسه که سیدجواد میرخانی دبیر اجرایی، علی افتخاری مسئول واحد آموزش اتاق و معاونت آموزشی دانشگاه علمی-کاربردی شرکت داشتند در ارتباط با موضوعات و نحوه تشکیل دوره های مختلف آموزشی با محوریت ارایه آموزش های لازم برای هئیت مدیره اتحادیه های صنفی و نیز کارکنان اتحادیه ها و اتاق حاضران به تبادل نظر پرداخته و در نتیجه مقرر شد:

برگزاری دوره های آموزشی برای هئیت مدیره اتحادیه های صنفی با سرفصل های آشنایی با قانون نظام صنفی( به صورت چکیده)- قوانین بیمه و مالیات- امور حقوقی- روابط مالک و مستاجر- تجارت الکترونیک- امور مالی- مکاتبات و گزارش نویسی در ۱۶ ساعت به صورت چهار جلسه چهار ساعتی
برگزاری دوره های آموزشی کارکنان و پرسنل اتحادیه ها و اتاق اصناف تهران در سرفصل های گزارش نویسی و مکاتبات اداری- تکریم ارباب رجوع- آشنایی با قانون نظام صنفی در ۱۶ ساعت به صورت چهار جلسه چهار ساعتی
برگزاری دوره های آموزشی H.S.E یا (بهداشت و ایمنی محیط کار) برای واحدهای صنفی پس از برآورد هزینه و زمان موردنیاز برای گذراندن این دوره های از طریق معاونت آموزشی دانشگاه علمی-کاربردی و ارایه آن به اتاق
انجام و ارایه آموزش های لازم در دوره های مختلف مقدماتی و پیشرفته و صدور مدارک معتبر جهت حضور در مراحل بالاتر
برگزاری کلاس های آموزشی در محل دانشگاه علمی-کاربردی
شروع دوره های آموزشی H.S.E یا (بهداشت و ایمنی محیط کار) با اولویت ارایه آن به هئیت امنای بازار و صنوف فعال در بازار بزرگ تهران از جمله سرایداران- کفاشان- پارچه فروشان- خرازی فروشان- طلا فروشان- بنکداران پارچه- پوشاک و . . .
همچنین مصوب شد پس از مشخص شدن جزییات سرفصل های تعیین شده از سوی دانشگاه علمی-کاربردی واحد آموزش اتاق وارد فاز اجرایی شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت