جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

طی حکمی؛

انتصاب سرپرست فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان تهران

سرهنگ ناصر همت زاده به عنوان سرپرست فرماندهی یگان حفاظت از اراضی استان تهران منصوب شد.

انتصاب سرپرست فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ با حضور ذوالفقاری ریاست سازمان، صیدی نژاد معاون حفظ کاربری امور اراضی کشور، معاونین و مدیران و جمعی از فرماندهان یگان حفاظت، مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرماندهی یگان حفاظت از اراضی استان تهران برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ ناصر همت زاده با حکمی از سوی سرهنگ حسن آبادی فرمانده یگان حفاظت اراضی کشور به عنوان سرپرست فرماندهی یگان حفاظت از اراضی استان تهران معارفه شد.

ذوالفقاری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز در این مراسم با تاکید بر حفظ اراضی کشاورزی اظهار داشت: در تمام کشور از یک هکتار زمین 8 تن محصول تولید می شود اما در استان تهران این رقم به 32 تن می رسد که نشان از ارزشمندی اراضی استان دارد.

وی ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی استان و حتی شخص استاندار محترم حامی بخش کشاورزی هستند؛ چراکه زمین به عنوان بستر تولید قابل تولید نیست و وقتی ساختمان شد دیگر کشاورزی نمی توان انجام داد.

ذوالفقاری در بخش دیگری از سخنانش خواستار هم افزایی و هم پوشانی یگان های مرتبط با بحث زمین از جمله منابع طبیعی شد و افزود: دستگاه های مرتبط با زمین مکمل هم هستند و با حمایت دادستان ها و استفاده از ظرفیت های موجود می توانند در روند کاهش تغییر کاربری ها موثر باشند.

سرهنگ ابراهیم حسن آبادی فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی گفت: این یگان براساس دستورالعمل مجلس که توسط فرماندهی کل نیرو‌های مسلح کار خود را از بهمن ماه سال 97 آغاز کرد.

وی با بیان اینکه اصل کار این یگان بر پیشگیری است، ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تائید ساختار این یگان، پیش بینی 6هزارنیرو در استانهای کشور برای فعالیت در این یگان صورت گرفته است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت