چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

حسن زارعی عنوان کرد؛

نسیم شهر در انتظار ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی

عضو شورای نسیم‌شهر گفت؛ با احداث این بیمارستان نیاز شهروندان نسیم‌شهر به بیمارستان و بخش درمانی آن برطرف می‌شود و با توجه به نزدیکی به اتوبان ساوه حوادث رانندگی این منطقه را نیز پوشش می‌دهد.

نسیم شهر در انتظار ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی

به گزارش تهران رسانه ؛ حسن زارعی ضمن ابراز خرسندی از ساخت بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) در نسیم‌شهر اظهار داشت: در جلسه‌ای که با دمیریان مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان، نماینده دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان برگزار شد مقرر شد با کلنگ‌زنی ساختمان بیمارستان در روزهای آینده عملیات عمرانی آن آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: در دیداری که نماینده شهرستان بهارستان در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت و درمان در راستای اخذ مجوز جهت ساخت بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) در نسیم‌شهر و جذب چندین خیر داشتند مقرر شد قسمتی از بیمارستان توسط برادران دهقانی که از خیرین بنام منطقه هستند و چندین خیر دیگر ساخته شود و در ادامه بیمارستان توسط وزارت بهداشت و درمان تکمیل و تجهیز و برای ارائه خدمات درمانی به مردم در اختیار شبکه بهداشت بهارستان قرار گیرد.

عضو شورای نسیم‌شهر با اشاره به سهم شهرداری در احداث بنای بیمارستان افزود: شورای اسلامی 2 هکتار زمین برای احداث بیمارستان نسیم‌شهر اختصاص داده است که مقرر شد پس از تهیه نقشه بیمارستان شهرداری نسیم‌شهر دورچینی و دیوارکشی بیمارستان را به انجام رسانده و علاوه بر این امکانات عمرانی و ماشین‌آلات موردنیاز را در اختیار ساخت این بیمارستان قرار دهد.

زارعی با بیان اینکه دیگر کلینیک تأمین اجتماعی مستقر در این شهر پاسخگوی نیازهای درمانی شهروندان نیست ادامه داد: احداث این بیمارستان با 150 تختخواب در نظر گرفته شده است که امید است با تکمیل و تجهیز آن مردم 250 هزار نفری بخش بوستان از خدمات درمانی آن بهره‌مند شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با احداث این بیمارستان نیاز شهروندان نسیم‌شهر به بیمارستان و بخش درمانی آن برطرف می‌شود و با توجه به نزدیکی به اتوبان ساوه حوادث رانندگی این منطقه را نیز پوشش می‌دهد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت