نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

سه شنبه 1403/02/25

زارعی خبر داد؛

آغاز داوری جشنواره رسانه های استان تهران

دبیر اجرایی «جشنواره مطبوعات، ‌خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان تهران» گفت:‌ ۳۷۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و روند داوری آثار از امروز آغاز شده است.

آغاز داوری جشنواره رسانه های استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ میلاد زارعی اظهار داشت:‌ از تعداد کل آثار ۳۰۰ اثر در بخشهای تخصصی و اصلی از جمله مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه‌آرایی، طنز مکتوب، طرح و کاریکاتور به دبیرخانه رسیده است.
وی افزود:‌ ۷۰ اثر دیگر نیز در چهار بخش ویژه شامل اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، توسعه پایدار علمی و عملیاتی زیرساختی شهرستان های استان تهران،‌ تاثیر اندیشه های والا و سیره عملی حضرت امام خمینی (س) بر توسعه فرهنگی و رسانه ای کشور و تاثیر بیانات و سیاست گذاری های کلان رهبر معظم انقلاب در توسعه فرهنگی و رسانه ای کشور،‌ از سوی دبیرخانه دریافت شده است.
زارعی با بیان اینکه روند داوری آثار امروز به صورت الکترونیکی آغاز شده است، اظهار داشت:‌ نکته مهم در داوری آثار این است که داوران یکدیگر را نمی شناسند و در روند بررسی آثار تمام دسترسی داوران،‌ اعلام نظر و رای دادن ها آنها به صورت الکترونیکی انجام میشود .
دبیر اجرایی جشنواره مطبوعات، ‌خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان تهران خاطر نشان کرد:‌ الکترونیکی بودن موجب می شود،‌ داوران در کمترین زمان آثار را بررسی و نتیجه نهایی و اسامی افراد در روز اختتامیه اعلام میشود.
به گفته وی آثار ارسالی به جشنواره باید از تاریخ یکم فروردین ۱۳۹۷ تا یکم خرداد ۹۸ در رسانه های دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات (نشریات مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و رسانه های الکترونیک غیر برخط) که مبدأ فعالیت آنان در استان تهران می باشد، منتشر و چاپ شده باشد.
قرار است اختتامیه این جشنواره ۵ شهریور ماه جاری برگزار شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت