چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

امام جمعه صفادشت؛

در کشور بن بستی وجود ندارد

امام جمعه صفادشت گفت: ضعف در شیوه اطلاع رسانی سبب ایجاد ناامیدی در کشور می شود.

در کشور بن بستی وجود ندارد

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته صفادشت خطاب به نمازگزاران گفت: آن چه سبب شده است، ناکارآمدی ها بیش از گذشته جلوه‏ گر شود، ضعف در شیوه‏ های اطلاع‏ رسانی و مجموع اقدامات رسانه‏ ای در کشور برای تبیین وضعیت کنونی است.

امام جمعه صفادشت اظهار داشت: برخی از رسانه ها به جای پمپاژ خبرهای خوب و امیدوار کننده، اخبار بد و ناامید کننده به جامعه ارائه می دهند و از بیان خدمات و توانایی های نظام فقط به نواقص و مشکلات می پردازند.

حسینی افزود: این را هم مردم عزیزمان بدانند و البته می دانند که ما وقتی انقلاب کردیم، می دانستیم که دشمنان در مقابل ما صف آرایی می کنند، شرایط کنونی همانند شرایط پیامبر(ص) در جنگ احزاب است، که دشمنان وقتی پیامبر(ص) و مسلمین را محاصره کردند، مؤمنین واقعی گفتند: «هذا ما وعدنااللَّه و رسوله» این مطلب تازه‏ ای نیست، خدا و رسولش به ما گفته بودند، که بدها و شریرها و فاسدها علیه شما هم دست خواهند شد.

وی با بیان این که آن‏ ها چون صدق وعده‏ الهی را دیدند، ایمانشان قوی تر شد، اضافه کرد: ما اولین بارمان نیست که مورد حمله دشمنان قرار گرفتیم، بلکه چهل سال است که دشمن به طور مستمر در حال حمله به ایران است و قطعا مردم عزیزمان جنگ هشت ساله را فراموش نکردند، حمله به صحرای طبس و فتنه های متعدد را فراموش نکردند، جنگ فرهنگی علیه ایران و همچنین جنگ های نیابتی و همه جانبه دشمنان در منطقه و پیروزی های ملت ایران و جبهه مقاومت و عنایت های ویژه خداوند متعال که در همه این هجمه ها به ملت ما یاری رسانده است، فراموش نکرده و نمی کنند.

حسینی یادآور شد: توان انقلاب و ملت ایران و یاوری خداوند بیش از این است، که مشاهده می شود، نباید ناامید شد و با همت بالا کشور را از این بحران عبور خواهیم داد، باید بدانیم که طبق فرموده اماممان در کشور بن بستی وجود ندارد و باید از غرب قطع امید کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت