چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

باغستان رسانه؛

فردایی بهتر در انتظار شهر باغستان است

شهردار باغستان گفت؛ باغستان فردا بسیار متفاوت تر از باغستان امروز خواهد بود چرا که این شهر باظرفیت تر از گذشته است و با همدلی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی طرح ها و اقدامات ارزنده ای در دستور کار قرار گرفته و فردایی بهتر در انتظار این شهر است.

فردایی بهتر در انتظار شهر باغستان است

به گزارش تهران رسانه ؛ حسن رنجبر در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر باغستان و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شده بود، ضمن گرامیداشت و تبریک به مناسبت روز خبرنگار به اهمیت و تاثیر کار رسانه ای اشاره کرد و دراین باره اظهار داشت: امروز بهانه ای است که صادقانه از همه تلاش ها و زحمات اصحاب رسانه که در کنار مجموعه مدیریت شهری وشورای اسلامی بوده اند قدردانی و تشکر کنیم چرا که نهادی عمومی همانند شهرداری باید هزینه زیادی داشته باشد تا مشکلات و نیازها را شناسایی کند اما رسانه ها همانند آئینه آنها را برای ما منعکس می کنند که کار بسیار ارزشمندی است.

وی نقد سازنده رسانه ها را مهم خواند و افزود: متاسفانه ما زبان تعریف را به نقد ترجیح می دهیم اما بایستی به این موضوع توجه داشته باشیم که انتقاد سازنده در راستای ارتقای وضعیت اجتماعی و رفاهی شهروندان می تواند بسیار موثر در اهداف هر مجموعه ای باشد که و در طول یکسال و نیم در شهر باغستان جز در مواردی اندک نقد غیر منصفانه از انتقادات سازنده اصحاب رسانه استفاده نموده ایم.

شهردار باغستان افزود : امروز نقش خبرنگاران در اصلاح امور تاثیر گذار است و از شما تقاضای کمک و همراهی داریم.

رنجبر نقد منصفانه را نیاز فعلی مدیریت شهری برشمرد و افزود: شرایط کنونی شهرداری ها بسیار سخت است و مدیریت شهری بیش از هر زمان دیگری به نقد منصفانه، مشوقانه و برادرانه نیاز دارد تا در خدمات رسانی خود رضایت عمومی را جلب نموده باشد.

وی ادامه داد: هیچ دستگاهی گستره خدماتی شهرداری را ندارد، اگر در هر حوزه ای مدیریت شهر وارد نشود بسیاری از نیازهای شهری روی زمین می افتند و این در حالی است که متناسب شهرداری و خدمات آن ، قانون نتوانسته رشد کند و خلأهای بسیار در قانون، کار را در شهرداری‌ها سخت می کند و در معرض هزاران اتهام و حمله ناخواسته قرار می گیرد.

رنجبر گفت: نگاه به خدمات شهرداری بسیاری از مواقع نگاه درستی نیست چراکه باید به این نهاد خدماتی به صورت تخصصی نگریست و به بعضی از موضوعات غیر منصفانه که هیچ ربطی به شهرداری ندارد و یا حداقل از حوزه شهرداری خارج است، نپرداخت.

وی گفت:امروز احساس می کنیم که برنامه های مدیریت شهری در مسیر درستی حرکت می کند و بسیاری از معضلات و مسایل حقوقی و قضایی که پیش از این بدون نتیجه مانده بود در حال ثمر گرفتن است و در حوزه عمران زیرساخت‌های خوبی در نقاط مختلف شهر در حال اجراست و در مسیر آبادانی،رونق و شکوفایی که مقصد می باشد قرار گرفته ایم.

شهردار باغستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات و فعالیت های مختلف شهرداری اشاره کرد وتصریح کرد: باغستان فردا بسیار متفاوت تر از باغستان امروز خواهد بود چرا که این شهر باظرفیت تر از گذشته است و با همدلی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی طرح ها و اقدامات ارزنده ای در دستور کار قرار گرفته و فردایی بهتر در انتظار این شهر است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت