نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

با حضور مسئولان؛

همایش سازمان های مردم نهاد استان تهران

این همایش با حضور استاندار تهران، مدیران استانداری، روسای ادارات، فرمانداران و مدیران مسوول سازمان های مردم نهاد استان تهران در سالن همایش استانداری تهران برگزار شد.

همایش سازمان های مردم نهاد استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در همایش سازمان های مردم نهاد استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: در تهران با شتاب گرفتن تحولات شهری و صنعتی شدن شاهد تکانه های اجتماعی بودیم که بعضی از افراد را نیازمند به کمک های سایرین کرد.

محسنی بندپی افزود: در حوزه بسط و گسترش همبستگی و شکوفایی اجتماعی که یکی از بایسته های مسئولیت اجتماعی است موفق عمل نکرده ایم و هنور نتوانسته ایم ارتباط خوبی را بین دولت و افراد خیراندیش و سمن ها برقرار کنیم.

وی بیان داشت: سمن ها باید ظرفیت ها و منابع خود را بین مردم به اشتراک بگذارند و استانداری تهران با این راهبرد که نیازمند همکاری با تشکل های مردم نهاد است این همایش را برگزار کرده است.

استاندار تهران با بیان اینکه مدیران دولتی باید به این باور قلبی و درونی برسند که وجود سمن ها تسهیل گر و یاور دولت هستند اظهار داشت: فرصت همکاری با سمن ها را قدر می دانیم و در راستای هموار سازی مشکلات بر سرراه این همکاری که البته ناشی از وجود بروکراسی لنگ و بیمار اداری است گام برمی داریم.

محسنی بندپی عنوان داشت: استانداری تهران پاسخگوی هرگونه مطالبه به حق و قانونی شورای سمن های استان خواهد بود و امیدوارم شرایطی فراهم شود که با اقدامات اثرگذار سمن ها برای کاهش فاصله طبقاتی در تهران باشیم.

این همایش با حضور استاندار تهران، مدیران استانداری، روسای ادارات، فرمانداران و مدیران مسوول سازمان های مردم نهاد استان تهران عصر روز یکشنبه در سالن همایش استانداری تهران برگزار شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت