چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

در بیستمین جشنواره شهیدرجایی؛

معرفی دستگاه های برتر در استان تهران

بیستمین جشنواره شهیدرجایی استان تهران با معرفی دستگاه های برتر این استان برگزار شد.

معرفی دستگاه های برتر در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ بیستمین جشنواره « شهید رجایی» بعد از ظهر شنبه با شعار «شفافیت و حکمرانی خوب در سایه توسعه مشارکت مردم، ارتقاء سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک» با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران، فرمانداران، بخشداران و سیاست گذاران استان در محل سالن همایش های استانداری تهران برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش به گفته مسئولان اجرایی آن معرفی دستگاه های اجرایی برتر استان تهران بود، که این انتخاب بر اساس ارزیابی ها صورت گرفته بود.

۳ دستگاه برتر استان تهران

بر اساس این ارزیابی ها اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران و اداره کل جهاد کشاورزی این استان رتبه اول، اداره کل تعاون، رفاه و امور اجتماعی استان تهران رتبه دوم و اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ رتبه سوم را کسب کردند و از برگزیدگان با لوح تقدیر و تندیس جشنواره قدردانی شد.

۵ دستگاه برتر در گروه های مختلف

در این جشنواره همچنین از ۵ دستگاه اجرایی استان تهران در گروه های (حمایتی، سلامت و بهداشت) ، (عمومی،اجتماعی و قضایی) ، (زیربنایی و تولیدی) ، (شرکت ها، بانک ها و بیمه ها) و (علمی، فرهنگی و آموزشی) برگزیده شدند، که در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی سازمان امور مالیاتی شهر و استان تهران، در گروه زیربنایی و تولیدی مدیریت امور عشایر استان تهران، در گروه شرکت ها، بانک ها و بیمه ها شرکت توزیع نیروی برق استان تهران و در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران برگزیده شدند.

استاندار تهران در این همایش طی سخنانی با بیان این که این جشنواره موجب می شود، اشتباهات کمتر شده و نقاط مثبت ما افزایش یابد، گفت: شاید باید گفت این یک آزمایش و مقایسه است تا ببینیم، پس از مرور کارها در دستگاه های اجرایی در طول سال چه نمره ای می گیرند.

محمد حسین مقیمی افزود: باید مشارکت مردم در کارها را افزایش داده و سلامت اداری را ارتقا دهیم و لازمه این ها همه تحقق کامل دولت الکترونیک است.

امروز باید سوالات ما سوالات دوران جنگ باشد

وی گفت: در سال های اخیر خیلی مورد تهاجم قرار گرفتیم و در چند ماه گذشته شرایط خاصی در کشور حاکم شده است، ارزیابی های ما نیز باید بر اساس شرایط فعلی باشد، در جنگ اقتصادی دشمن از همه امکانات استفاده کرده تا ضربه وارد کند.

نماینده عالی دولت در استان تهران سپس گفت: امروز سوالات ما باید سوالات دوران جنگ باشد، نه در شرایط عادی که این درست نیست.

مقیمی ادامه داد: سال گذشته گام اول را برداشتیم و به شهرستان ها سفر کردیم و با حوزه برنامه ریزی شهرستان صحبت کردیم و خواسته ها از سوی مدیران و مردم مکتوب شد، پس از آن با نخبگان صحبت کردیم که بدانیم، برای توسعه شهر چه برنامه ای دارند و مجموع این جلسات تبدیل به سند چشم انداز استان تهران شد.

وی گفت: قدم دوم امسال یک روز در هفته به اتفاق مدیران صنعتی و اقتصادی به شهرستان ها سفر می کنیم و با همه فعالان بخش اقتصادی تماس گرفته و از اقداماتشان بازدید می کنیم و حرف های آنها را گوش می کنیم.

استاندار تهران افزود: بحث بعدی ما مسائل اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی است و در برنامه بعدی برای حقوق شهروندی و افزایش بهره وری در استان تهران باید اقدام کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت