رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

دوشنبه 1403/02/10

ذوالقدر عنوان نمود؛

توجه به خانه‌های بهداشت روستاهای استان تهران

نماینده تهران، پردیس، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس گفت: جلسه نمایندگان تهران با وزیر بهداشت، استاندار تهران، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران و معاونین و روسای دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت در خصوص خانه‌های بهداشت روستاهای استان تهران برگزارشد.

توجه به خانه‌های بهداشت روستاهای استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سیده فاطمه ذوالقدر با اشاره به جلسه تعدادی از نمایندگان تهران با وزیر بهداشت، استاندار تهران، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران و معاونین و روسای دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت، گفت: در این جلسه در خصوص خانه‌های بهداشت روستاهای استان تهران که چندین بار نیز نمایندگان در این زمینه سوالاتی را مطرح کرده بودند و هم چنین وضعیت بیمارستان‌های شهر و شهرستان‌های تهران بحث و بررسی انجام شد.

ذوالقدر افزود: اطاله ساخت بیمارستان های پردیس، اسلامشهر و شمیرانات از دیگر مباحث مطرح شده بود و نحوه دفن پسماند بیمارستان ها ازدیگر مشکلات مورد توجه نمایندگان قرار داشت.

وی بیان داشت: مسئولان مربوطه توضیحاتی را در رابطه با مشکلات مطرح شده ارائه کردند و در خصوص بیمارستان الغدیر شهر پردیس که توسط خیرین ساخته شده است و در خصوص باقی مانده آن هنوز با خیرین به توافق نرسیده اند اما در خصوص درمانگاه الشفاء قول دادند که روبه اتمام است و کادر پزشکی تا پایان شهریور در آنجا مستقر خواهند شوند.

نماینده تهران، پردیس، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس در خصوص سایر بیمارستان‌های استان تهران نیز عنوان داشت: بودجه ای حدود ۳۰۰ میلیارد نیاز است تا این بیمارستان ها تکمیل شود و تا پایان دوره دوازدهم ریاست جمهوی قول اتمام این مراکز را داده اند.

وی در خصوص پسماندهای پزشکی نیز گفت: حدود ۹۹ درصد از پسماندها به شهرداری تحویل داده می‌شود و نحوه دفن آن به شهرداری باز می گردد چرا که این شهرداری است که زباله‌ها را به پیمانکار تحویل می دهد و باید بر این موضوع نظارت داشته باشد که زباله‌های پزشکی به روش مناسب دفن شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
مروری بر ۶ دوره فعالیت شورای شهری تهران

مروری بر ۶ دوره فعالیت شورای شهری تهران

تهران رسانه | شورای شهر تهران ۵دوره را پشت سر گذاشته و امروز(۹اردیبشهت) به مناسبت روز شوراها، فرصتی پیش آمد تا مروری بر شوراها از گذشته تا امروز و مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته آنها داشته باشیم.

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

تهران رسانه | در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران و دو تن از نامزدها در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت