چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

حسین طلا عنوان کرد؛

توجه به نقش مردم در نوسازی بافت های فرسوده

شهردار اسلامشهر گفت: جهت بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهر با همه امکانات موجود آماده هستیم که این امر مهم را به انجام برسانیم.

توجه به نقش مردم در نوسازی بافت های فرسوده

به گزارش تهران رسانه ؛ حسین طلا ظهر شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری بهسازی و نوسازی و توانمند سازی بافت های فرسوده و نا کارآمد اسلامشهر که با حضور مسعود مرسلپور، فرماندار این شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: جهت بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهر با همه امکانات موجود آماده هستیم که این امر مهم را به انجام برسانیم.

وی در ادامه به نقش مردم در بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری اشاره کرد و گفت: براساس قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، بافت‌های فرسوده و ناکار آمد شهری مناطقی از شهر هستند کـه در سالیان گذشـته عناصـر متشکله آن اعم از تاسیسات روبنایی، زیربنایی، ابنیه، خیابان‌ها و دسترسی‌های آن، دچار فرسـودگی و ناکارآمدی شده و ساکنان آن از مشکلات متعدد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و کالبدی رنج می‌برند که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

طلا در ادامه در خصوص ساخت و سازهای موجود در شهرستان اسلامشهر افزود: از مجموعه های شوراها می خواهیم نسب به کمیسیون های بالادست مثل کمیسیون ماده ۵ توجه بیشتری داشته باشند چرا که در این شهر عرصه را نمی توانیم خیلی آزاد کنیم اما می توانیم مجوز ۱۵ طبقه را اخذ کنیم و در این راستا می توانیم سودآوری بیشتری برای مجموعه سرمایه گذار فراهم کنیم.

وی با اشاره به نوسانات ارز و همچنین افزایش قیمت تمام شده مصالح ساخت و ساز بیان داشت: الان قیمت تمام شده مسکن در شهر به مراتب پایین تر از ساخت و ساز است لذا باید در این زمینه تمهیداتی را اتخاذ کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت