چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

امام جمعه پرند عنوان نمود؛

در ایام محرم به حقوق مردم بیشتر توجه کنیم

امام جمعه پرند با اشاره به نحوه برگزاری عزاداری در مساجد و هیات های شهر پرند گفت؛ سد معبر و ایجاد مزاحمت تا نیمه شب موجب آزار مردم می‌شود و بهتر است نسبت به رعایت حقوق مردم توجه داشته باشیم.

در ایام محرم به حقوق مردم بیشتر توجه کنیم

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد عبدالله‌زاده‌ پاشاکی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پرند با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و صفر، اظهار کرد: کلماتی که جبرئیل برای حضرت آدم خواند و آدم تکرار کرد که بدین واسطه گناهانش ریخت، کلماتی درباره امام حسین(ع) بود که با بیان آن دل حضرت آدم لرزید. اینجاست که عظمت امام برای ما بیشتر معرفی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری عزاداری در مساجد و هیات شهر پرند، افزود: در مجالس و هیات‌هایی شرکت کنیم که بصیرت افزایی داشته باشد. سد معبر و ایجاد مزاحمت تا نیمه شب موجب آزار مردم می‌شود و بهتر است نسبت به رعایت حقوق مردم توجه داشته باشیم. عزاداری یک مرام و قانونی دارد و نباید موجب آزار و اذیت دیگران شود. مجلس عزاداری‌ها علاوه بر شور باید با شعور همراه باشد و آداب و اخلاق مجالس رعایت شود تا مورد سوء استفاده دشمنان هم واقع نشود.
امام جمعه پرند، تصریح کرد: ریش سفیدها، جوانان را در مجالس عزاداری راهنمایی کنند تا کمتر قصوری داشته باشند و شاهد جذب حداکثری در این‌گونه مراسم‌ها باشیم.
پاشاکی، با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب، ادامه داد: مقاومت کشور ما در جنگ تحمیلی و ایستادگی در برابر تحریم‌های اقتصادی موجب شده است تا در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیریم و این موضوع موجب شده است تا حساسیت دشمن نسبت به پیشرفت علمی ما بیشتر شود. اینکه وزیر خارجه آمریکا نام ایران را بارها در سخنانش می‌برد نشان دهنده قدرت و برتری ایران در برابر آن‌ها است.
امام جمعه پرند با اشاره به اینکه دشمن در حال جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است، تصریح کرد: دشمن اخیرا به گونه‌ای تلاش می‌کند تا شایعه پراکنی در جامعه زیاد شود و مردم به سمت خرید برخی کالاها و یا سکه و... پیش روند. مردم باید نسبت به جامعه خود به شناخت دینی و فرهنگی هم فکر کنند تا شاهد احتکار نباشیم.
وی با بیان اینکه برخی کارها را باید از حیوانات یاد گرفت، افزود: حیوانات برای یک روز خود به دنبال روزی هستند ولی افرادی هستند که با انبار‌ کردن کالاها و حتی پوشاک بچه به دنبال حرص و طمع ورزی خود هستند. توکل به خدا را مد نظر بگیریم و بی‌رحم نباشیم. چرا که انسان با طمع خود موجب می‌شود که دیگران متضرر شوند.
وی با اشاره به بی‌حجابی در جامعه، گفت: متاسفانه صحنه را خالی کردیم برای بی‌حجاب‌ها در مراکز عمومی یا ورزشی و غیره. همه ما وقتی احساس وجود کنیم و تعصب دینی داشته باشیم می‌بینیم که افراد بی‌حجاب تعدادشان کمتر از چادری‌ها خواهد شد.

امام جمعه پرند، ادامه داد: امروز کشورهای ایران، روسیه و ترکیه در تهران گردهم می‌آیند تا شاخ آمریکا شکسته شود و رسوایی آن‌ها بیشتر شود. آمریکا یک عده از تروریست‌ها را به افغانستان فرستاد تا در آنجا دست به اقدامات تروریستی بزنند.
وی در پایان از سفر وزرای دولت در یکشنبه جاری به شهر پرند خبر داد و گفت: برخی از وزاری دولت برای افتتاح 3 هزار و پانصد واحد مسکن مهر به پرند می‌آیند. امیدواریم با استقرار این شهروندان عزیز، شاهد توسعه زیرساخت‌های لازم برای آن‌ها هم باشیم تا شاهد بروز برخی مشکلات در سطح شهر نباشیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت