نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

امور بانوان؛

تور سرمایه‌گذاری با حضور بانوان کارآفرین استان تهران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت؛ تور سرمایه‌گذاری با حضور بانوان کارآفرین استان تهران برنامه‌ریزی شده تا ضمن بازدید از فضای سرمایه‌گذاری، سبب رونق تولید و افزایش صادرات محصولات بانوان کارآفرین باشیم.

تور سرمایه‌گذاری با حضور بانوان کارآفرین استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: سال گذشته به سختی ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی از بانک ها اخذ و در اختیار بانوان کارآفرین قرار گرفت که این میزان در سالجاری با ۸۴ درصد کاهش به هشت میلیارد تومان رسیده است.

ثریا شارقی در همایش «بانوان، کارآفرینی و چالش‌ها» در جمع بانوان کارآفرین شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه بخشی از وظیفه دولت ارائه تسهیلات به مردم و تولیدکنندگان است، افزود: دولت علی‌رغم تمام مشکلات و فشارهای اقتصادی در زمینه ارائه تسهیلات و خدمات بانکی کوتاهی نکرده و اگر قصوری وجود داشته و کارآفرینان نتوانستند این تسهیلات را دریافت کنند از ناحیه روسای برخی بانک‌ها بوده است.

وی گفت: وام‌های روستایی که برای مشاغل خانگی در روستاها تعریف شده با تسهیلات کم‌بهره و بدون سقف در اختیار بانوان قرار می‌گیرد که به نسبت تسهیلات صنعتی با درصد بالای بهره، برای بانوان مناسب‌تر است.

شارقی ادامه داد: بیمه روستایی از جمله بیمه‌هایی است که با مبلغ ناچیزی همانند بیمه تأمین اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار و کارآفرین روستایی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران خاطرنشان کرد: تور سرمایه‌گذاری با حضور بانوان کارآفرین استان تهران به سه کشور آذربایجان، قزاقستان و چین برنامه‌ریزی شده تا ضمن بازدید از فضای سرمایه‌گذاری در آن کشورها سبب رونق تولید و افزایش صادرات محصولات بانوان کارآفرینی باشیم.
شارقی در خصوص دیگر فعالیت های بخش امور بانوان استانداری تهران با بیان اینکه سامانه پنج رقمی به منظور پاسخ‌گویی به سوالات حقوقی، کسب و کار، بیمه، مالیات و غیره راه‌اندازی و در اختیار بانوان قرار می‌گیرد اضافه کرد: همچنین کارگاه آموزشی در رابطه با مسائل بورس نیز برای بانوان علاقه‌مند در استان تهران دایر می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت