چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

اندیشه رسانه؛

افتتاح ۲ پروژه خدماتی رفاهی در شهر اندیشه

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی استاندار تهران، فرماندار شهریار، امام جمعه شهر اندیشه، شهردار اندیشه و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه و مسئولین شهرستان و استانی ۲ پروژه خدماتی رفاهی در شهر اندیشه افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

افتتاح ۲ پروژه خدماتی رفاهی در شهر اندیشه

به گزارش تهران رسانه ؛ طی مراسمی با حضور شکراله حسن بیگی معاون سیاسی استاندار تهران، نورالله طاهری فرماندار شهریار، حجت السلام حسن بابائیان امام جمعه شهر اندیشه، بهروز کاویانی شهردار اندیشه و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه و مسئولین شهرستان و استانی ۲ پروژه خدماتی رفاهی در شهر اندیشه افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

شهردار اندیشه در حاشیه این افتتاحیه ضمن تقدیر از حضور مدعوین و میهمانان با اشاره به نقش ارزنده پتانسیل‌های شهر اندیشه در جذب مشارکت بخش خصوصی جهت ایجاد امکانات مناسب را مهم ارزیابی کرد و افزود: امروز شهر اندیشه توانسته با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد امکانات و زیر ساخت‌های مختلف شهری گام بردارد.

وی به جزئیات دو پروژه بازار بهستان و گل‌ها اشاره کرد و افزود: بازار تره بار بهستان و گل‌ها در بلوار گل‌های شهر اندیشه با مشارکت بخش خصوصی افتتاح و به بهره برداری رسید تا بخشی از نیازهای شهر اندیشه در فازهای ۵ ،۴ رفع شود و مردم بتوانند از این پروژه‌های خدماتی و آموزشی بهره مند شوند.

شهردار اندیشه در مورد پروژه بازار گفت: این پروژه برابر طرح تفصیلی و نیاز شهروندان با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۱۲۷۳ متر مربع با زیربنای ۱۳۰۷ متر مربع در ۲۸ غرفه ایجاد شده است که سهم شهرداری ۱۷ غرفه و سهم سرمایه گذار ۱۱ غرفه است که با ۴ میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار کلی احداث شده است و خواهد توانست ۵۶ اشتغال مستقل و ۲۸۰ اشتغال غیر مستقل ایجاد کند.

کاویانی در ادامه پروژه بازار روز گل‌ها را از پروژه‌های مهم شهر اندیشه عنوان کرد و افزود: احداث این پروژه از سال ۹۴ آغاز شد و در ادامه پروژه‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکتی شهرداری توانستیم به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: مساحت این پروژه‌ها ۱۹۵۰ متر مربع با زیر بنای ۵ هزار و ۱۶۱ متر مربع که دارای ۳ هزار و ۱۷۸ متر مربع تجاری و۱۹۵۰ متر مربع پارکینگ برای آن در نظر گرفته شده است.

شهردار اندیشه افزود: سهم شهرداری از این پروژه اختصاصی زمینی بوده است و سرمایه گذار بنا را احداث کرده است که در مجموع ۱۵ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است و خواهد توانست ۱۷۶ نفر را به صورت مستقیم و ۸۸۰ نفر را به صورت غیر مستقیم به کار گیرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت