نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

تقی زاده عنوان کرد؛

توجه به توسعه خطوط ریلی در استان تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: توسعه خطوط ریلی در استان تهران که با موافقت وزیر راه و شهرسازی همراه شده با جدیت دنبال می‌شود.

توجه به توسعه خطوط ریلی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محمد تقی زاده در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مباحثی که مورد تاکید ما می‌باشد شناسایی نقاط حادثه خیز و مه گرفته در محورهای مواصلاتی استان است.

وی در خصوص کاهش تصادفات نیز گفت: علیرغم همه تأکیدات برای کاهش تصادفات برون شهری متأسفانه نتایج خوبی حاصل نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: وضعیت آمار تصادفات منجر به فوت در راه‌های روستایی استان تهران خیلی مطلوب نیست به عنوان نمونه در یکی از راه‌های روستایی در شهرستان ملارد تنها در اردیبهشت ماه ۳ نفر فوت کرده‌اند و این در حالی است که بعضاً با اصلاح یک قوس هندسی می‌توان مانع افزایش آمار تلفات جاده‌ای داد.

تقی زاده اظهار داشت: ارزیابی ۶ ماهه استانداری تهران از عملکرد دستگاه‌های عضو شورای حمل و نقل ترافیک بر اساس گزارش عملکرد مکتوب صورت خواهد گرفت و باید بگوییم که شهرداری تهران، پلیس راهور تهران بزرگ و اداره کل پزشکی قانونی در خصوص ارائه گزارش عملکرد به شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران خوب عمل کرده‌اند.

وی گفت: توسعه خطوط ریلی در استان تهران با موافقت وزیر راه و شهرسازی با جدیت دنبال می‌شود و تفاهم نامه‌ای بین استانداری تهران و وزارت راه و شهرسازی در خصوص تحویل یکساله تعریض بهسازی و احداث و ایجاد تقاطع‌های غیر هم‌سطح حدفاصل سه راه سیمان منعقد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تاکید کرد: ثبت نام رانندگان سرویس مدارس حتماً از طریق سامانه سپند در تمامی شهرستان‌های استان تهران صورت خواهد گرفت.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت