چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

با حضور وزیر و مسئولین؛

افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای ورامین

ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای ورامین با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد و همچنین قرار است، وزیر ورزش در این سفر کلنگ ورزشگاه ۵ هزار نفری پیشوا را نیز بر زمین بزند.

افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای ورامین

به گزارش تهران رسانه ؛ فاز اول ورزشگاه ۵ هزارنفری شهدای ورامین، صبح یکشنبه با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، محمد حسین مقیمی، استاندار تهران، حسین کاغذلو، سرپرست فرمانداری ورامین، رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از مسئولین و روسای ادارات ورامین در جاده « آبباریک» این شهرستان افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری ورامین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: با افتتاح این ورزشگاه، تعداد زمین چمن‌های که زیر نظر اداره ورزش و جوانان ورامین است، به عدد ۴ خواهد رسید.

۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز اول ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای ورامین

حسین کاغذلو با بیان این که در فاز اول ورزشگاه ۵ هزارنفری شهدای ورامین یک هزار صندلی مجهز به نور و بازی در شب تعبیه شده که در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر و با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان آماده شده است و در فاز بعدی این ورزشگاه الباقی صندلی‌ها و دیوارکشی و پیست دومیدانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین در ادامه به موفقیت های ورزشکاران ورامین در کشور اشاره کرد و گفت: با تامین زیرساخت های لازم، می توان شاهد موفقیت بیش از پیش ورزشکاران ورامینی در کشور باشیم.

۴۴ سانتی متر مربع سرانه ورزشی استان تهران

استاندار تهران نیز در حاشیه این مراسم گفت: سرانه ورزشی استان تهران در حال حاضر ۴۴ سانتی متر مربع است، اما در برخی از شهرستان ها سرانه ورزشی از بسیاری از استان های محروم کشور کم تر است، که تاکیدات لازم به مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی برای افزایش این سرانه انجام شده است.

محمد حسین مقیمی ادامه داد: بعد از این مراسم قرار است، با حضور وزیر ورزش و جوانان، سالن ورزشی چند منظوره روستای « حبیب آباد» نیز افتتاح شود، در حال حاضر سرانه ورزشی شهرستان پیشوا تنها ۵ سانتی متر مربع است، که این میزان بسیار پایین تر از سرانه ورزشی استان تهران است.

وی با بیان این که کلنگ استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان پیشوا نیز امروز و با حضور وزیر ورزش و جوانان به زمین خواهد خورد، گفت: احداث این استادیوم در شهرستان پیشوا یکی از مصوبات بر زمین مانده ای بود، که به دلیل مشکلات زمین انجام نشده است.

باید تعادلی بین زیرساخت های ورزشی شهرستان های استان تهران ایجاد شود

استاندار تهران با بیان این که اکنون این مشکل حل شده و آمادگی وجود دارد، که با سرعت هرچه تمام تر عملیات اجرایی ورزشگاه مذکور آغاز شود، گفت: اکنون باید مسئولان با تمام توان سعی کنند، تا این ورزشگاه به زودی احداث شود، تا شاهد افزایش سرانه شهرستان باشیم.

مقیمی سپس از افتتاح فاز اول ورزشگاه ۵ هزار نفری ورامین ابراز خرسندی کرد و گفت: بهره برداری از این مجموعه سبب استفاده جوانان و ورزشکاران ورامینی می شود، به مسئولان گفته شده تا ورزشگاه های زیادی در شهرستان های استان تهران بنا کنند، سرانه ورزشی در برخی شهرستان های استان تهران کم و در شهرستان دیگری زیادتر است، اما باید تلاشمان را به خصوص در شهرستان هایی که سرانه ورزشی کمی دارند، مضاعف کنیم و به ساخت مجموعه های ورزشی بپردازیم.

وی گفت: در سفرهای دور اول که همراه با شورای برنامه ریزی استان تهران به شهرستان ها داشتیم، نیاز این شهرستان ها از جمله نیازهای ورزشی آن ها مشخص شد و سعی داریم تعادلی بین شهرستان ها در این استان ایجاد شود.

بر اساس این گزارش، شهرستان وَرامین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر تهران واقع شده‌ است، بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت و ۲ هزار و ۴۳۱ کیلومتر مربع مساحت داشته و از شمال شرق به شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب به شهرستان قرچک، از غرب به شهرستان ری و از جنوب به استان قم و از جنوب شرق و شرق به استان سمنان محدود شده‌ است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت