نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

امیرآبادی زاده اظهار نمود؛

جهاد کشاورزی تهران پیشگام در تکریم ارباب رجوع

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: ارتقاء سلامت اداری شفاف‌سازی، جلوگیری از اتلاف وقت، سرعت در امر پاسخگویی، ارائه خدمات بهینه، تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع از اولویتهای این سازمان است.

جهاد کشاورزی تهران پیشگام در تکریم ارباب رجوع

به گزارش تهران رسانه ؛ سید حامد امیرآبادی زاده با اعلام اجرای تفاهم نامه مشترک فیمابین دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مرکز حراست وزارت متبوع ، ارتقاء سلامت اداری شفاف‌سازی، جلوگیری از اتلاف وقت، سرعت در امر پاسخگویی، ارائه خدمات بهینه، تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد و افزود که در راستای اجرای این تفاهم نامه طی نشست مشترکی با مدیریت حراست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران هماهنگی لازم صورت گرفته است.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: براساس این تفاهم نامه، مراجعین می توانند در صورت داشتن هرگونه نظر، گزارش یا شکایت نسبت به انجام امور و نحوه ارائه خدمات در واحدهای زیرمجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، از طریق یکی از راه های ارتباطی ذیل این سازمان را در انجام خدمت رسانی مطلوب تر یاری فرمایند.

امیرآبادی درخصوص راه های ارتباطی ثبت نظرات و انتقادات گفت: سامانه نظرسنجی، انتقادات و پیشنهادات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از طریق شماره گیری کد دستوری #81120*6655* و یا ورود به بخش نظرسنجی در سایت http://www.tehran-agri.ir/ دراختیار متقاضیان محترم قرار دارد.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: مدیریت حراست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با شماره تماس 02181122962 و دورنگار 02181122970 و همچنین این مدیریت نیز با شماره تماس 02181122978 و دورنگار 02181122977 و سامانه ارتباط مردمی و رسیدگی به شکایات به آدرس اینترنتی http://www.bazresi.tehran-agri.ir/ پاسخگوی متقاضیان محترم خواهد بود.

وی همچنین از نحوه ارتباط مراجعین با بخش های نظارتی وزارت جهاد کشاورزی در این تفاهم نامه خبر داد و افزود: مراجعین می توانند با شماره تماس 02143543140و دورنگار02188948038 و پست الکترونیکی hrst_center@agri-jahad.or با مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی و همچنین با شماره تماس 02166958991 و دورنگار 02166958862 و پست الکترونیکی arzyabi.agri@agri-jahad.org و سامانه اینترنتی http://eservice.maj.ir/ با دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع در ارتباط باشند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت