نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

روابط عمومی و رسانه؛

نشست مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران

سومین نشست مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران و مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران به میزبانی شهرداری لواسان برگزار شد.

نشست مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: ۴۲ شهرداری استان تهران در بخش های مختلف برنامه ریزی ستاد اربعین و برگزاری باشکوه این مراسم معنوی نقش موثری دارند.
سومین نشست مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران صبح روز (دوشنبه هشتم مهرماه) با حضور امین بابایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران و مدیران روابط عمومی ۴۲ شهرداری استان تهران به میزبانی شهرداری لواسان برگزار شد.

در این نشست پیگیری مصوبات دو نشست گذشته؛ ارائه برنامه های ارتقاء سطح روابط عمومی ها و برنامه ریزی آمادگی روابط عمومی ها در برنامه های پیش رو از جمله همفکری در انجام امور مربوط به برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) و میزبانی شهرداری های استان تهران در شهر نجف، برنامه ریزی آمادگی اطلاع رسانی در حوزه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری و همچنین تبادل نظر پیرامون مشکلات فعلی شهرداری ها و دستیابی به مصوباتی برای ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران مطرح شد.

در ابتدای مراسم؛ محمود مقدم مدیر روابط عمومی شهرداری لواسان گزارشی از عملکرد شهرداری در بخش های مختلف اطلاع رسانی، آمادگی میزبانی از زائران در اربعین حسینی(ع)، امور مربوط به آمادگی برگزاری انتخابات در اسفندماه امسال ارائه داد.

در ادامه امین بابایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در سخنانی با اشاره به اینکه شناسایی رسانه های محلی و ارتباط با رسانه های فعال یکی از سرفصل های مهم در وظایف روابط عمومی شناخته می شود گفت: وظایف روابط عمومی ها براساس شاخص های مختلفی ارزیابی می شود که براساس آن عملکرد روابط عمومی شهرداری ها در حوزه اطلاع رسانی و اخبار به عنوان یکی از وظایف مهم و اثرگذار در مناطق تعریف می شود.

وی عنوان کرد: شهرداری های استان تهران در توسعه استان در ابعاد مختلف نقش موثری دارند و روابط عمومی ها در انعکاس اقدامات دولت در شهرهای استان برآمده از برنامه ریزی ها در سطح استان، فرمانداری و شهرداری ها، از جایگاه مهمی برخوردارند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران همچنین به برنامه ریزی های ستاد اربعین استان تهران و حضور شهرداری ها در میزبانی از زائران در نجف اشاره کرد و گفت: ۴۲ شهرداری استان تهران در بخش های مختلف برنامه ریزی ستاد اربعین و برگزاری باشکوه این مراسم معنوی نقش موثری دارند.

بابایی ادامه داد: مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران اقدامات و برنامه ریزی های اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی(ع) را به کمیته اطلاع رسانی ستاد گزارش کنند تا خدمات محول به شهرداری ها به منظور برگزاری باشکوه این مراسم مطابق پیش بینی ها و مصوبات به سرانجام برسد.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست هریک از مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران به ارائه نکاتی در بخش کمبودها و نیازهای روابط عمومی در شهرداری ها پرداختند و در پایان به منظور ارتقاء سطح علمی و افزایش ظرفیت نیروی انسانی روابط عمومی ها مصوباتی مطرح شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت