جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

هنر رسانه؛

نمایشگاه عکس «تهران امروز» برپا شد

نمایشگاه عکسی تحت عنوان «تهران امروز» به همت موسسه فرهنگی، هنری دارالفنون در «گالری تهران» اداره فرهنگ و ارشاد شهر تهران برگزار شد.

نمایشگاه عکس «تهران امروز» برپا شد

به گزارش تهران رسانه ؛ آئین افتتاحیه نمایشگاه تهران امروز با حضور تعدادی از اساتید، هنرمندان و مسولین فرهنگی و هنری و به همت موسسه دارالفنون در نگارخانه تهران اداره فرهنگ و ارشاد شهر تهران گشایش یافت.
در حاشیه این برنامه؛ علی اکبر شیرکوند در سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت هفته تهران بر لزوم شناخت تهران تاکید کرد و افزود؛ شناخت تاریخی و فرهنگی تهران می بایست نسل به نسل منتقل گردد تا در آینده جایگاه اصلی فرهنگی و تاریخی تهران به خوبی نشان داده شود.
در ادامه مهرشاد کاظمی در سخنان کوتاهی ضمن تشریح برنامه های هفته تهران گفت؛ هویت فرهنگی و تاریخی شهر تهران برکسی پوشیده نیست و بحمدالله در چند سال گذشته در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته که با استقبال علاقمندان مواجه شده است.

جواد انصافی از پیشکسوتان تئاتر و حوزه تهران پژوهی از دیگر سخنرانان این مراسم بود که ضمن روایت اخلاق و جوانمردی در تهران قدیم به اجرای قطعه ای از آوازهای صنفی اصناف تهران پرداخت و بر لزوم شناخت این منطقه تاریخی و فرهنگی به نسلهای آینده تاکید کرد.
همچنین اجرای برنامه رادیویی تهران قدیم و تهران جدید از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه بود که توسط خانم ها بهاره بابالو، ثمین افشاری و لاله مشهدی اجرا شد.
لازم به ذکر است این نمایشگاه تا ۱۷ مهرماه در گالری تهران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

گزارش تصویری




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت