جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

شمیرانات رسانه؛

آغاز پویش «هر شهروند، یک کنشگر مؤثر» در شمیرانات

فرماندار شمیرانات با اعلام آغاز پویش «هر شهروند، یک کنشگر مؤثر» گفت: این پویش تلاش می کند تا شهروندان مؤثر بویژه بانوان تأثیرگذار در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به عنوان کنشگران ثابت، فعالیتشان را منسجم و حضورشان را پر رنگ تر سازند.

آغاز پویش «هر شهروند، یک کنشگر مؤثر» در شمیرانات

به گزارش تهران رسانه ؛ درراستای بند ۲ مصوبات کارگروه بانوان کارگاه آموزشی بورس در شهرستان با حضور دکترشهریور فرماندار شمیرانات ،دکتر اصحابی معاونت تسهیلات وکار آفرینی صندوق کار آفرینی امید،دکتر زعیمیان رییس کمیسیون اقتصادی بنیاد انس ،دکتر یزدیان رییس شرکت کار آفرینان دنیای امروز،دکتر حاتمی مدیر عامل هلدینگ گردشگری فلامینگو،دکتر فراهانی مدرس حوزه بورس،موسوی مسئول امور بانوان فرمانداری،مسئولین امور بانوان ادارات و بانوان توانمند وکار آفرین این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.
دکتر سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات گفت: در راستای تحقق اهداف اقتصادی پویش مذکور آموزش بورس را برای بانوان شهرستان آغاز کردیم و معاون صندوق کارآفرینی امید کشور نیز در این کارگاه مبنای سرمایه گذاری و اقدامات اقتصادی را تشریح کردند.
وی افزود: علاوه بر آموزش بورس، ایجاد باغچه های خانگی و ابتکار در کاشت بذر گیاهان داروئی نیز به آنها آموزش داده شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: تلاش ما این است تا در تمام روستاها و محلات، مساجد و مدارس به یاری این پویش آیند تا از ظرفیت زنان روستایی و شهری باسواد که می توانند اقدامات اجتماعی مؤثر مانند آموزش به کم سوادان، کمک به مستمندان و نذر زمان در خانه سالمندان و ... داشته باشند، استفاده کنیم.
فرماندار شمیرانات گفت: بانوان خانه دار نیز می توانند با خیاطی، تولید عروسک، گل و ... بخشی از هزینه های سبد خانوار را تأمین کنند.
دکتر شهریور بیان داشت: در حوزه فرهنگی نیز بانوان تحصیلکرده می توانند به یاری آموزشگاه های شهرستان بیایند و از لحاظ کیفی و کمی سطح آموزش را افزایش دهند.
وی گفت: وظیفه این پویش این است تا شهروندی مشتاق و مؤثر در فرآیند توسعه شهرستان و کشور بسازد.
این مقام مسئول تأکید کرد: باید انگیزه را در بانوان موثر ایجاد کنیم تا به مسئولان اداری، اقتصادی و آموزشی مشاوره دهند و به آنها کمک کنند.
فرماندار شمیرانات اظهار داشت: با توجه به شرایط مالی، فرهنگی و سطح تحصیل در شهرستان می توانم با حمایت بانک ها و صندوق های توسعه این طرح را ملی کنیم و این مهم نیازمند همت روشن فکران و اصحاب رسانه است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت