نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

قیامدشت رسانه؛

تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهر قیامدشت

ستاد مدیریت بحران شهر قیامدشت به ریاست شهردار این شهر تشکیل جلسه داد.

تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهر قیامدشت

به گزارش تهران رسانه ؛ در این جلسه که صالح اوجاقلو،سرپرست حوزه قضایی،وحید خسروآبادی، عضو شورای اسلامی شهر،علی روح الهی، معاون بخشدار خاوران، داود تورانی، دبیر ستاد بحران شهرستان ری و روسای ادارات شهر قیامدشت حضور داشتند،در خصوص مسایل و برنامه های ادارات عضو ستاد مدیریت بحران بحث و تبادل نظر شد.

شهردار قیامدشت در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این شهرداری در خصوص آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه اظهار داشت: شهرداری قیامدشت در راستای مقابله با حوادث احتمالی و با توجه به تجربه نوروز امسال، تمامی مسیل های پیرامونی این شهر را لایروبی نموده است.

ترکاشوند ادامه داد: همچنین با موافقت شورای اسلامی شهر مبلغ دومیلیارد ریال برای خرید امکانات و تجهیزات موردنیاز در مواقع بحران برای استفاده در پایگاه مدیریت بحران شهر اختصاص یافته است.

رییس ستاد مدیریت بحران شهر قیامدشت گفت: درسال جاری، تعدادی ماشین آلات و خودروهای مورد نیاز همچون لودر،بیل مکانیکی و... به ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال خریداری شده است.

تورانی، دبیر ستاد بحران شهرستان ری نیز در این جلسه بر آمادگی ادارات در مقابل وقوع بحران های احتمالی تاکید کرد و خواستار آموزش بیشتر شهروندان بویژه دانش آموزان در برابر حوادث احتمالی شد.

بیمه نمودن اموال منقول و غیر منقول شهر،هوشمندسازی کنتورهای گاز،تهیه نقشه پهنه بندی زلزله و طرح جامع پیشگیری مدیریت بحران شهر،نظارت بر فعالیت مهندسین ناظر،هرس درختان و تشکیل خانه های داوطلب از دیگر موارد طرح شده در این جلسه بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت