چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

اصناف رسانه؛

فصلنامه اتاق اصناف تهران منتشر می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران از انتشار فصلنامه تخصصی اصناف تهران در آینده ای نزدیک خبر داد.

فصلنامه اتاق اصناف تهران منتشر می شود

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران از انتشار فصلنامه اتاق اصناف تهران در آینده ای نزدیک خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر منبع اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران، سایت و کانال اطلاع رسانی می باشد؛ اما با انتشار فصلنامه می خواهیم در جهت تحلیل و بررسی موضوعات پیرامون اصناف که از ضروریات امروز است، حرکت کنیم .

علی توسطی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران در توضیح این موضوع افزود: اتاق اصناف تهران از سال های دور دارای نشریه بوده؛ اما چاپ آن حدود یک سال و اندی به دلایلی متوقف شده است، لذا بر آن شدیم با تشریک مساعی و همفکری با هئیت رئیسه اتاق، مجدداً این نشریه را به طور فصلنامه توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق از اواخر آذرماه سال جاری راه اندازی گردد.

توسطی در ادامه با اشاره به چرایی ضرورت ایجاد نشریه برای هر سازمان عنوان کرد: امروزه با توجه به اینکه برای اطلاع رسانی از سایت و فضای مجازی استفاده می شود، اغلب اخبار و موضوعات و اتفاقات روزمره به سمع و نظر همگان می رسد؛ اما این بار می خواهیم در جهت دیگری حرکت کنیم که این همانا تحلیل و بررسی موضوعات پیرامون اصناف است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران تاکید کرد: فصلنامه ای که با پی گیری های زیاد از سوی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات و حضور موثر و پررنگ هیات رئیسه و معاون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق در حال راه اندازی است، تماما به جهت تحلیل کلیه اخبار و موضوعاتی است که حول و محور اتاق اصناف و اتحادیه های زیر مجموعه انجام می شود.

وی افزود: در این مرحله، استفاده از تجربیات نخبگان، متفکرین، فعالان و … در حوزه اصناف کلید می خورد. افرادی که در حوزه های مختلف در این جریان تلاش کرده و آماده ارائه بسیاری از پیشنهادات و راه حلهای کاربردی هستند، همه متحدالشکل برآنیم که این کار در صورت بکارگیری نظرات می تواند نقشه راه خوبی باشد، امیدواریم همه افرادی که در حوزه اصناف دستی بر آتش دارند ما را در این امر یاری نمایند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت