جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

انتخابات مجلس؛

آغاز فعالیت سامانه جامع اخبار ستاد انتخابات استان تهران

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران از آغاز فعالیت سامانه جامع اخبار ستاد انتخابات استان تهران خبر داد.

آغاز فعالیت سامانه جامع اخبار ستاد انتخابات استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ زضا آقاعلیخانی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تدوین خبر و گزارش سیاسی برای کارشناسان سیاسی فرمانداری های استان تهران اظهار داشت: سامانه جامع اخبار ستاد انتخابات استان تهران فعالیت خود را شروع کرده است.

وی بیان کرد: برای تبادل نظر و هماهنگی با شهرستان ها و ارائه مباحث و موضوعات مرتبط این کارگاه برگزار شد تا کلیه موضوعات مربوط به انتخابات از طریق این سامانه به استان ارسال و از طریق استان به وزارت کشور انتقال پیدا کند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران با بیان اینکه این سامانه سرعت و ارتباط دو سویه استان و شهرستان را ارتقا می‌دهد خاطرنشان کرد: این گردهمایی جهت احصا نظرات همکاران و تبیین سیاست های لازم برگزار شد تا بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم.

آقا علی خانی در ادامه با اشاره به لزوم برگزاری مطلوب انتخابات از آغاز فعالیت سامانه جامع اخبار ستاد انتخابات استان تهران خبر داد و بیان داشت: رای مردم یک امانت است و ما مسلمانان به حکم قرآن باید امانت‌دار باشیم و خداوند در قرآن کریم فرموده اند که امانت‌ها را به صاحبان‌شان سپرده و در میان مردم به عدالت داوری کنیم.

وی با بیان اینکه سطح امانت‌ها متفاوت است ، به اهمیت آراء مردم به مثابه یک امانت بسیار مهم نام برد و افزود: رای مردم و اندیشه مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و لزوما باید در حفظ این امانت کوشا باشیم. در حقیقت اعضای برگزاری انتخابات در سطح استان داوران آرای مردم هستند و لذا باید داوری و قضاوت ما عادلانه باشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت