نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

پنج شنبه 1403/02/27

زارعی خبر داد؛

برگزاری نخستین وبینار در استان تهران

دبیر جشنواره مطبوعات استان تهران از برگزاری نخستین وبینار (وب کنفرانس) آموزش مطبوعاتی در استان تهران خبر داد.

برگزاری نخستین وبینار در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ دبیر جشنواره مطبوعات استان تهران از برگزاری نخستین وبینار (وب کنفرانس) آموزش مطبوعاتی بطور رایگان در استان تهران خبر داد.

«میلاد زارعی» درباره این رویداد در استان تهران اظهار داشت: این دوره آموزشی از برنامه های جنبی جشنواره مطبوعات استان تهران است که بطور رایگان در اواسط آبان ماه برگزار شود.

وی تاکید کرد:‌ علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت https://eseminar.tv/wb1351 در این دوره ثبت نام کنند.

به گفته زارعی مخاطبین این وبینار علاقمندان به شروع حرفه خبرنگاری هستند که با شیوه تهیه خبر و شغل رسانه نگاری آشنا نیستند.
وی گفت: فعالان عرصه مطبوعات و رسانه که علاقه مند به آشنایی با روشهای جدید توسعه برند رسانه ای هستند و روابط عمومی ادارات و مدیران دستگاههای اجرایی می‌توانند برای آشنایی بیشتر با رفتار سنجی خبرنگاران در این برنامه شرکت کنند.
زارعی آشنایی با تولید، ویرایش، نشر،‌اشتراک،‌کنترل پس از نشر و اشتراک را از جمله مواردی دانست که در این دوره آموزشی مورد توجه است و تاکید کرد:‌ اصول تولید موبایلی، اصول تولید متن، اصول تولید صوت،‌ اصول تولید عکس،‌ اصول تولید ویدیو از جمله مواردی است که در این دوره آموزش داده می شود.
وی با اشاره به سرفصل های آموزشی این دوره خاطرنشان کرد:‌ مروری بر اصول پایه خبرنگاری (روزنامه نگاری) و ژورنالیسم، اصول خبرنگاری موبایل و روزنامه نگاری موبایل(روزنامه نگاری جیبی)،‌ آموزش بسترهای نشر محتوا ویژه خبرنگاران از جمله وبسایت، اینستاگرام، آپارات، یوتوب، تلگرام، واتساپ، توییتر، آموزش روش‌های پروپاگاندا، جنگ روانی رسانه ای و پوشش خبری (تاکتیک های پوشش خبری) از سرفصلهای این کلاس آموزشی است.
دبیر جشنواره مطبوعات استان تهران، آموزش اصول ژورنالیسم و ساختار سازمان اداری کشور،‌ اصول تولید، تدوین و نشر محتوای موبایل، آشنایی با اکوسیستم رسانه ای کشور و تمرکز بر "جنگ محتوا"، اصول بلاگری رسانهای و برندینگ رسانهای اینستاگرامی را از دیگر سرفصل های آموزشی این دوره ذکر کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت