نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

فرون آباد رسانه؛

ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی در شهر فرون آباد

شهردار فرون آباد از ساخت یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی توسط بخش خصوصی در این شهر خبر داد.

ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی در شهر فرون آباد

به گزارش تهران رسانه ؛ کوروش میرزایی شهردار فرون آباد در این خصوص اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته با مدیریت شرکت تهران سفالین در خصوص بازگشایی و آزادسازی معبر بلوار ۳۵ متری امام خمینی (ره)، خوشبختانه ۵۱۰۰ مترمربع از عرصه و ۱۷۰۰ مترمربع از اعیان شرکت مذکور در طرح بازگشایی معبر آزادسازی شد و با توافقات صورت پذیرفته و با هدف توسعه شهر فرون‌آباد و اجرای پروژه های زیربنایی و با کیفیت در شهر، پروژه مسکونی توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۲۳ هکتار و با یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی احداث می‌شود و در این طرح ۸ هکتار فضای سبز، مدرسه، فرهنگسرا و مجتمع های اداری و تجاری ساخته خواهد شد.
شهردار فرون آباد در ادامه بیان داشت: همچنین ۲ هزار واحد مسکونی ارزان ‌قیمت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه نیز در کنار این پروژه ساخته خواهد شد.
وی تاکید کرد: این پروژه با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد، وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن در زمینی به مساحت ۳۸ هکتار اجرایی شده است و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از اقشار کم درآمد در اختیار این افراد قرار می‌گیرد و این واحدهای مسکونی براساس طرح ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با در نظر گرفتن امکانات کامل مذهبی، آموزشی و تفریحی از جمله مسجد، ۴ مدرسه، هایپرمارکت و پارک احداث می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت