آزادی قدیمی ترین زندانی زن در استان تهران

نصب ۵۰۰هزار کنتور هوشمند برق در استان تهران

شرط بقا و توسعه کشاورزی در استان تهران

نصب ۲۷ هزار تابلو در استان تهران

شنبه 1404/07/26

با حضور اعضا،؛

نشستی با موضوع روابط عمومی و تبلیغات در خانه تئاتر

نخستین جلسه ی رسمی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر با مدیرعامل این خانه به منظور دیدار و گفت و گو پیرامون نقشه ی ارتباطاتی تئاتر ایران در محل دفتر مدیر عامل خانه تئاتر برگزار شد.

نشستی با موضوع روابط عمومی و تبلیغات در خانه تئاتر

به گزارش تهران رسانه ؛ نخستین جلسه رسمی هیأت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر با شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر به منظور دیدار و گفتگو پیرامون نقشه ارتباطاتی تئاتر ایران در محل دفتر مدیرعامل خانه تئاتر برگزار شد.

شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر با بیان این مسأله که ما باید الگوهای فرهنگی مان را در برنامه ریزی ارتباطاتی تغییر دهیم عنوان کرد: عناصر زیر شاخه ارتباطات با وجود فضاهای سایبری به قدری گسترده شده اند که هر کدام به شکلی مستقل تخصصی شده اند و دیگر زیر مجموعه روابط عمومی قرار نمی گیرند و پر واضح در حال حاضر ما باید پارادایم هایمان را نسبت به روابط عمومی تغییر بدهیم.

وی ادامه داد: در این تغییر یک جابه جایی ماهوی به وجود خواهد آمد که این جابه جایی ماهوی، برنامه ریزی ارتباطی تئاتری ما را به این مسیر می برد که از زاویه ارتباطاتی موضوع را ببینیم و حتما در تغییر تعاریف مان نسبت به خودمان موثر خواهد بود.

گیل آبادی با تاکید بر اینکه در تئاتر باید به یک شبکه ارتباطاتی گسترده تبدیل شویم بیان کرد: در شغل روابط عمومی و ارتباطات اگر با نگاه ایجاد یک شبکه ارتباطی زنجیره ای (کارگردان، بازیگر ، مخاطب و …) پیشرو نباشید با چالش مواجه خواهید شد. طراحی شبکه ارتباطاتی اگر از همان ابتدا قبل از حتی تشکیل گروهی برای اجرای تئاتر با دقت و به درستی برنامه ریزی بشود مطمئنا در حوزه برندینگ و مارکتینگ اثر تئاتری موفق خواهید شد و با یک آمارگیری ابتدایی از وضعیت اجراهای اخیر روی صحنه به خوبی می توان تشخیص داد چه کارگردانی نقشه ارتباطاتی دقیقی داشته و چه کارگردانی از این مسأله غافل بوده است.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه کانون روابط عمومی خانه تئاتر باید دستاوردی بزرگ برای تئاتر ایران داشته باشد اذعان کرد: کانون روابط عمومی خانه تئاتر باید نقطه استراتژیک دقیقی را برای ادامه مسیر تئاتر کشف کند و در این راه حتما به تفکیک موضوع روی مارکتینگ تئاتر، بازاریابی تئاتر و ارتباط با تماشاگر پژوهش ها و مقالاتی علمی و کاربردی مطابق با علم روز دنیا تولید کند که در نهایت به فهم نقشه ارتباطاتی تئاتر کمک خواهد کرد.

این مدیر و استاد علوم ارتباطات در پایان به مسأله رسیدن به گفتمان مشترک تئاتر با مخاطبانش اشاره کرد و گفت: وظیفه روابط عمومی رسیدن به افکار عمومی هم راستا و گفتمان مشترک با مخاطبان تئاتر است، متاسفانه ما با گروه های گفتمانی و یا خرده گفتمان ها در جامعه هدف که مخاطبان تئاتر هستند مواجه هستیم و برای حضور آنها در سالنهای تئاتر، یک گروه تئاتری باید مخاطبی هم راستا با گفتمان خود را بیابد و مطمئنا در این مسیر با پلان ارتباطاتی دقیق محقق خواهد شد.

در انتها اعضای هیأت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر، برنامه ریزی های راهبردی آموزشی و پژوهشی کانون را شرح دادند.

هیأت مدیره این کانون(به ترتیب الفبا) عبارتند از امیر پارساییان مهر، سارا حدادی، ایلیا شمس، زینب لک، محمد وفایی و امیر قالیچی (علی البدل) و بازرس اصلی: مریم رودبارانی که پنجشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ در خانه تئاتر انتخاب شدند، مجمع عمومی این کانون به زودی برگزار می شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
رفع نواقص چراغ راهنمایی و رانندگی در تهران

رفع نواقص چراغ راهنمایی و رانندگی در تهران

تهران رسانه | نواقص حدود ۸۴۰ چراغ راهنمایی و رانندگی و تعویض ۲ هزار بشکه ترافیکی و استوانه طی سال جاری در تهران انجام شده است.

تاکسی های شاسی بلند در تهران

تاکسی های شاسی بلند در تهران

تهران رسانه | سرانجام تاکسی‌های برقی شاسی‌بلند آیون وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر تهران شدند و در دسترس شهروندان تهرانی قرار گرفتند.

پیشرفت محله های تهران

پیشرفت محله های تهران

تهران رسانه | پیش از دوره ششم مدیریت شهری، همه تلاش‌ها صرفا برای تحقق پروژه‌های بزرگ شهری بود و جای خالی پروژه‌های کوچک‌مقیاس و محله‌ای که مستقیم بر کیفیت زندگی شهروندان اثرگذار است، احساس می‌شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت