جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

شهریور اظهار نمود؛

باید به خلاقیت و دغدغه های دانش آموزان توجه کرد

فرماندار شهرستان شمیرانات اظهار داشت؛ اگر به پژوهش، آزادی، خلاقیت و دغدغه های دانش آموزان توجه نکنیم با مشکلات متعددی مواجه می شویم.

باید به خلاقیت و دغدغه های دانش آموزان توجه کرد

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار شهرستان شمیرانات با تاکید بر اینکه باید دانش آموزانی را پژوهشگر، خلاق و پرسشگر تربیت کنیم گفت: نیازمند سیستمی خلاقیت پذیر، آزاد و متعهد هستیم.

سیاوش شهریور عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفتهٔ پژوهش که در کانون رضوان تجریش برگزار شد اظهار داشت: اگر به پژوهش، آزادی، خلاقیت و دغدغه های دانش آموزان توجه نکنیم با مشکلات متعددی مواجه می شویم.

وی افزود: ما برای تغییر در تمام زمینه‌ها نیازمند تغییر در نظام آموزش و پرورش هستیم. بسیاری از اتفاقات خوبی که می‌تواند راهکار نجات باشد در مدارس و دانشگاه ها رقم می خورد.

این مقام مسئول ضمن تأکید بر اینکه استفاده از تجریبات گذشته در تمام زمینه ها بسیار حائز اهمیت و کارساز است خاطرنشان کرد: فرهنگ استفاده از تجریبات، دستاوردها و پژوهش ها باید در در تمام عرصهٔ ها در کشور تقویت شود.

شهریور تصریح کرد: به طور مثال شمیرانات شهرستانی سیل خیز است و ما باید با نشست هایی برای مرور تجربیاتمان در مسیر کاهش آسیب های این حادثه طبیعی گام برداریم.

فرماندار شمیرانات با اشاره به اینکه سیاستگذاران، مدیران و مردم نباید از تغییر و عبور از یک مرحلهٔ تاریخی هراسی داشته باشند بیان داشت: پژوهش و شفاف سازی می تواند جامعه را آگاه کرده و رشد دهد. مثلا اگر فردی در زمینه های مختلف جامعه را ناامن می کند باید معرفی شود تا مردم مراقبت خود را بیشتر کنند و فاجعه ای رخ ندهد. حضور افراد سوء استفاده گر در کشور بدیهی است لذا مدیران باید برای مردم شفاف سازی کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت