جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

طاهری خبر داد؛

تداوم پویش نهالکاری در استان تهران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: پویش نهالکاری 14آذرماه که در استان تهران همانند استان های دیگر کشور اجرا شده است در راستای اقدامات بیولوژیکی پروژه های آبخیزداری صندوق توسعه ملی می باشد و تا اسفندماه و هفته منابع طبیعی ادامه خواهد داشت.

تداوم پویش نهالکاری در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در بیست و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اجرای پروژه های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی گفت: پویش نهالکاری 14آذرماه که در استان تهران همانند استان های دیگر کشور اجرا شده است در راستای اقدامات بیولوژیکی پروژه های آبخیزداری صندوق توسعه ملی می باشد و تا اسفندماه و هفته منابع طبیعی ادامه خواهد داشت.

مهندس احمد طاهری با بیان این مطلب ضمن قدردانی از حضور تمامی مشارکت کنندگان و دوستداران طبیعت در این پویش اظهار کرد: این رویداد بزرگ نهالکاری که با کاشت 100هزار نهال در استان تهران همراه شد ابتکاری نو در مجموعه منابع طبیعی کشور قلمداد می شود که با توجه به تغییرات اقلیمی و به منظور استفاده حداکثری از بارش های فصل پاییز اقدامی مناسب بود که به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: رویداد بزرگ نهالکاری با رویکرد مشارکت مردمی و تأکید بر فرهنگسازی منابع طبیعی انجام شد که امیدواریم دستگاه ها و ارگان های اجرائی، تشکل های مردمی و اقشار مختلف مردم همچنان در امر احیاء و توسعه عرصه های منابع طبیعی حضور فعال و پررنگی داشته باشند.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران نقش رسانه ها را در فرهنگسازی و توجه افکار عمومی به امر حفظ، احیاء و توسعه منابع طبیعی مهم دانست و یادآور شد: از آنجائی که رسانه ها تأثیر زیادی بر روی افکار عمومی دارند می توانند علاوه بر نقش آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، موجب افزایش زمینه های مشارکت عمومی در اجرای طرح های منابع طبیعی شوند.

قابل ذکر است در این جلسه آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های آبخیزداری مورد بررسی قرار گرفت و هر یک از اعضاء گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کردند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت