جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

محله رسانه؛

استقبال تهرانی ها در ثبت نام مدیریت محله

سرپرست دبیرخانه ستاد ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران موسوم به مدیریت محله گفت : ۳هزار و ۹۰ نفر از شهروندان پایتخت در فراخوان انتخاب مدیران محله ثبت‌ نام کردند.

استقبال تهرانی ها در ثبت نام مدیریت محله

به گزارش تهران رسانه ؛ مهدی شیرزاد گفت: این ۳هزار و ۹۰ نفر برای ۳۵۳ کرسی مدیریت محله داوطلب شدند که نشان می‌دهد تقریبا ۹ نفر برای مدیریت هر محله اعلام آمادگی کرده‌اند.

سرپرست دبیرخانه ستاد مدیریت محله بیان کرد: در این آمار مدیران محله فعلی لحاظ نشده‌اند و با احتساب این گروه این نسبت بیشتر هم خواهد شد.

به گفته وی، تبلیغات در نظر گرفته شده برای این فراخوان هم بسیار کمتر از تبلیغات صورت گرفته برای انتخابات شورایاری بود و می‌توان ثبت نام این تعداد از افراد برای سمت مدیریت محله را نشانه افزایش اقبال شهروندان به مشارکت در نهاد مدیریت محله دانست.

شیرزاد افزود: بیشترین تعداد داوطلبان سمت مدیریت محله در دو محله تهران‌پارس غربی در منطقه چهار و تهرانسر غربی در منطقه ۲۱ بوده است که در هر کدام از این محله‌ها، ۲۵ نفر داوطلب سمت مدیریت محله شده‌اند.

سرپرست دبیرخانه ستاد مدیریت محله اظهارداشت: بیشترین تعداد داوطلبان هم در منطقه چهار ثبت نام کرده‌اند و به طور متوسط در هر محله از این منطقه ۱۲ نفر داوطلب سمت مدیریت محله هستند.

وی تاکید کرد: استقبال گسترده شهروندان تهرانی از طرح فراخوان انتخاب مدیران محله می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای کیفیت و رفع نواقص نهاد مدیریت محله باشد.

شیرزاد درباره ادامه فرآیند و نحوه گزینش مدیران محله‌ها بیان کرد: بعد از مرحله ثبت نام داوطلبان، مدارک این افراد توسط دبیرخانه‌های ستاد مدیریت محله در معاونت اجتماعی مناطق ۲۲‌گانه بررسی و امتیازات داوطلبان بر مبنای یک جدول واحد مشخص و برای هر محله حداکثر ۱۰ نفر از واجدین بیشترین امتیازات به این دبیرخانه معرفی خواهند شد.

وی افزود: دبیرخانه ستاد مدیریت محله هم با تشکیل یک کانون ارزیابی اولیه و مصاحبه‌های تخصصی حداکثر پنج نفر از افراد معرفی شده را برای انتخاب نهایی به هیئت امنای محله‌ها معرفی خواهد کرد.

فراخوان ثبت نام داوطلبان سمت مدیریت محله ۱۲ تا ۲۷ آذر اجرا و داوطلبان این سمت در محله‌های مختلف از طریق یک پایگاه اینترنتی ثبت نام کردند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت