نصب ۲۷ هزار تابلو در استان تهران

خطر نابودی زنبورداری در استان تهران

انتصاب اعضای ستاد انتخابات استان تهران

سهم مصرف برق کشاورزی در استان تهران

سه شنبه 1404/07/01

رادیو رسانه؛

نبود رسانه تخصصی در حوزه تبلیغات پوشاک ایرانی

مدیر مسئول رسانه مد و پوشاک با اشاره به نقش تربیت افراد متخصص در حوزه رسانه برای تبلیغات گفت: ما در حوزه پوشاک رسانه قوی و تخصصی نداریم تا بین برند و مخاطبان اصلی ارتباط برقرار کند.

نبود رسانه تخصصی در حوزه تبلیغات پوشاک ایرانی

به گزارش تهران رسانه ؛ برنامه "گفت و گوی فرهنگی" رادیو گفت و گو با موضوع گرایش به استفاده از کالای ایرانی با فرهنگ سازی رسانه ای و با حضور مهدی معصومی مدیر مسئول رسانه مد و پوشاک و برگزار کننده رویدادهای کارآفرینی در حوزه مد روانه آنتن شد.

معصومی رسانه را کانال ارتباطی بین واحد تولیدی و مصرف کننده دانست و گفت: رسانه در عین اینکه می تواند در این حوزه اعتماد سازی کند، با معرفی محصولات داخلی نیز نیازهای مشتریان را رفع خواهد کرد.

مدیر مسئول رسانه مد و پوشاک همچنین به نقش دیگر رسانه ها در این حوزه اشاره و مطرح کرد: رسانه ها می توانند در حوزه مد و پوشاک نیازسازی کنند اما مشکل ما در این حوزه نبود کانال برای انتقال پیام تولیدکننده به مشتریان است.

وی افزود: برخی صنایع در ایران با توجه به محدودیت های تبلیغاتی، امکان استفاده از ابزار تبلیغاتی متناسب با خودشان را ندارند، به عنوان مثال ما در حوزه مد همچون کشورهای پیشرفته دنیا ابزار لازم برای معرفی محصولاتمان را در اختیار نداریم و این موضوع نهایتاً تولیدکننده را دچار چالش می کند و مصرف کننده هم کالای خارجی خرید خواهد کرد.

برگزار کننده رویدادهای کارآفرینی اظهار داشت: رسانه های برندهای وارداتی سابقه طولانی دارند بطوریکه ذهن مشتریان در بسیاری از موارد با این برندها آشنا بوده و برای خرید این برندها آماده اند.

معصومی شناخت مصرف کننده از محصول را از الزامات برندینگ برشمرد و گفت: تولیدکننده باید نحوه استفاده، مخاطبان ویژه محصول و نتایج استفاده از آن را برای مصرف کننده توضیح دهد چراکه این کار منجر به تداوم خرید مشتریان ویژه این محصول خواهد شد.

مدیر مسئول رسانه مد و پوشاک با اشاره به نقش تربیت افراد متخصص در حوزه رسانه برای تبلیغات گفت: ما در حوزه پوشاک رسانه قوی و تخصصی نداریم تا بین برند و مخاطبان اصلی ارتباط برقرار کند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
۳۱۶۷ اتوبوس نو هدیه ای برای مردم تهران

۳۱۶۷ اتوبوس نو هدیه ای برای مردم تهران

تهران رسانه | نهضت برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در تهران جانی تازه گرفت.

نرخ های جدید سرویس مدارس در تهران

نرخ های جدید سرویس مدارس در تهران

تهران رسانه | هزینه سالانه سرویس مدارس ابتدایی حداقل ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان و حداکثر ۴۰ تا ۴۳ میلیون تومان تعیین شد.

سهم خودروهای شوتی در پرونده های قاچاق تهران

سهم خودروهای شوتی در پرونده های قاچاق تهران

تهران رسانه | خودروهای شوتی با سرعت بالا و حمل کالای قاچاق، تهدیدی جدی برای امنیت جاده‌ای و اقتصاد کشور شده‌اند. پلیس تهران با کشف چند انبار، ابعاد تازه‌ای از فعالیت این شبکه‌ها را افشا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت