جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

شمیرانات رسانه؛

برگزاری کارگاه آموزشی حقوق شهروندی در شمیرانات

کارگاه آموزشی حقوق شهروندی توسط امور بانوان فرمانداری شمیرانات با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران و با حضور بانوان مسئول در ادارات این شهرستان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی حقوق شهروندی در شمیرانات

به گزارش تهران رسانه ؛ دکتر شهریور، فرماندار شمیرانات ضمن بیان اینکه حقوق شهروندی به عنوان بخش تفکیک ناپذیر و تقلیل ناپذیر قدرت است گفت: حاکمیت باید شهروند آزاد را به عنوان شریک قدرت، خرد جمعی، نقاد و یکی از اجزای اساسی و زیرساختی قدرت بپذیرد.
دکتر شهریور در کارگاه آموزشی حقوق شهروندی بیان داشت: ساختار قدرت و سیاست باید شهروندان را به عنوان عضوی تمام عیار در کارکردهای مشورت، اقدام و خرد جمعی بپذیرد.
وی تصریح کرد: جامعه ما در بطن خود عنصر خردمندی را دارد و همهٔ کلام، تمدن، اندیشه و فلسه اسلامی و سیایت و علم تمشیت خانه مدیون قوم ایرانی در حوزه گفتمان اسلامی است.
این مقام مسئول همچنین به رسمیت شناختن آزادی و حقوق زنان تأکید کرد و گفت: قطعاً باید در تمام ابعاد به توانمندی بانوان تکیه کنیم.
ناهید موسوی، مسئول امور بانوان فرمانداری شمیرانات نیز در این جلسه اظهار داشت: امروزه اغلب افراد در محیط‌های شهری زندگی می‌کنند و مسلم است در فضای زندگی شهری رفع نیازها از طریق تعاملات متقابل افراد با یکدیگر صورت می‌پذیرد.
وی افزود: لذا آنچه در روند این نوع زندگی ضروری به نظر می‌رسد، قاعده‌ مند ساختن روابط افراد در جامعه‌ی شهری به جهت جلوگیری از هرج‌ و مرج و بی‌ثباتی در جامعه است.
بنابراین گزارش؛ کارگاه آموزشی حقوق شهروندی توسط امور بانوان فرمانداری شمیرانات با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران با تدریس دکتر محمد حسین زارعی، استاد دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی با حضور بانوان مسئول در ادارات این شهرستان برگزار شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت