نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

جمعه 1403/02/14

مجلس یازدهم؛

آخرین آمار از کاندیدای مجلس در استان تهران

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: از مجموع داوطلبینی که در استان تهران ثبت نام کردند و توسط هیأت اجرایی تأیید یا رد شدند، ۴۳ نفر انصراف و ۱۲۶۹ نفر توسط هیأت نظارت تأیید شدند.

آخرین آمار از کاندیدای مجلس در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ شکرالله حسن بیگی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران مشترک با شهرستان فیروزکوه طی سخنانی اظهار داشت: انتخابات به دلایل مختلف اهمیت بالایی در ابعاد داخلی و خارجی دارد زیرا امروز فشارهای بیگانگان به ایران در حال افزایش است و دشمن درصدد مأیوس کردن مردم از نظام می‌باشد.

حسن بیگی با بیان اینکه هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم باید فضای تبلیغاتی و ایجاد شور انتخاباتی تقویت شود و آرایش انتخاباتی منسجم و گسترده‌ای گرفت، افزود: دشمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاهش مشارکت را نشانه گرفته‌اند و حضور حداقلی در مشارکت از نگاه آنها یک شکست برای نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: انتخابات در اصل یک مسأله اجتماعی است و نباید اجازه داد که بدخواهان نظام از آن بعنوان یک چالش امنیتی استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران هشدار داد: پروژه‌هایی چون تقلب سازی، یاس و ناامیدی در دستور کار دشمنان و بلندگوهای رسانه‌ای آنان است و همه باید مراقب باشیم در دام این ترفندها نیافتیم.

معاون استاندار تهران با اشاره به شرایط احراز صلاحیت‌ها در استان تهران گفت: از ۳۵ نماینده فعلی استان تهران ۷ نفر ثبت نام نکردند و از ۲۸ نفری که ثبت نام کردند توسط هیأت اجرایی تأیید شدند و در بررسی‌های هیأت نظارت یک نفر از این تعداد انصراف داد و ۱۱ نفر هم رد شدند.

وی افزود: در استان تهران از کل ثبت نام کنندگان ۴۵ نفر از قبل انصراف دادند و ۳۶۱۱ نفر مورد تأیید هیأت اجرایی قرارگرفتند و ۲۲۳ نفر به دلایل اشکال شکلی در پرونده رد شدند و از مجموع داوطلبینی که در استان تهران ثبت نام کردند و توسط هیأت اجرایی تأیید یا رد شدند ۴۳ نفر انصراف دادند و ۱۲۶۹ نفر توسط هیأت نظارت تأیید شدند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران

تهران رسانه | اسامی ۳۲ نامزد دور دوم انتخابات نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت