چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

صالحیه رسانه؛

شهردار جدید صالحیه انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه از استعفای شهردار صالحیه خبر داد و گفت: «محمد آگاهی مند»با قاطعیت آرا همزمان به سمت سرپرست و شهردار شهرداری صالحیه منصوب شد.

شهردار جدید صالحیه انتخاب شد

به گزارش تهران رسانه ؛ محمدرضا دهقان نیری، از استعفای شهردار صالحیه خبر داد و اظهار داشت: جلسه رسمی شورای اسلامی شهر صالحیه با دستور کار تعیین شهردار صالحیه برگزار شد؛ که طی آن محمد آگاهی مند با ۷ رأی قاطع همزمان به سمت سرپرست و شهردار شهرداری صالحیه منصوب شد.

وی با اشاره به نامه‌های رسیده از سوی استانداری و تاکید آنها بر تسریع در روند تعیین سرپرست گفت: شورای اسلامی شهر صالحیه بر اساس مسئولیت خطیر خود در زمینه پاسخگویی به مردم و بر اساس قانون و نامه‌های ابلاغ شده از مراجع فرادست ملزم به تعیین سرپرست برای شهرداری بوده است که ضمن تقدیر از نیم دهه زحمات و تلاش مهندس قربانی شهردار سابق صالحیه، تدابیر جدیدی اتخاذ شده است.

دهقان نیری با تاکید بر اینکه تغییرات به وجود آمده علیرغم میل باطنی اعضا شورای شهر بوده است تصریح کرد: علیرغم تمام پیگیری‌ها و تلاش‌های وافر اعضا شورای شهر صالحیه مبنی بر مرتفع نمودن مشکلات مطروحه که با چاشنی کم انصافی برای قربانی ایجاد شده بود متأسفانه منتج به نتایج لازم نگردید و از این رو بر خلاف میل باطنی و نیت درونی تمام اعضا تدابیر اخیر اتخاذ شد.

وی با اشاره به سنوات پنج ساله‌ی مدیریت قربانی، شهردار مستعفی صالحیه ادامه داد: در دوران درخشان این مدیر جهادی، همگان شاهد تحولات چشمگیری در دوران مدیریت شهری وی بوده اند که اجرای بیش از ۱۵۰ پروژه متنوع در زمینه‌های مختلف گویای مطلوبی بر این ادعا است که با حس مشارکت و دغدغه مندی صورت گرفت.

رئیس شورای شهر صالحیه در خاتمه افزود: ادامه شرایط عمران و آبادانی نیازمند تعامل و همدلی هرچه بیشتر میان شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری صالحیه است که امیدواریم در دوران شهردار جدید نیز همچون گذشته تداوم مطلوبی داشته باشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت