چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

رسانه مجلس؛

پیگیری مطالبات بهارستان و رباط کریم با همدلی

نماینده منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس با اشاره به اینکه دوران رقابت تمام شده است گفت: مطالبات کلی بهارستان و رباط کریم را با اتحاد و همدلی دنبال می کنیم.

پیگیری مطالبات بهارستان و رباط کریم با همدلی

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام حسن نوروزی شامگاه شنبه در اولین سخنرانی پس از پیروزی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در جمع مردم و اعضای ستاد مردمی خویش برگزار شد ضمن قدردانی از آحاد مردم شهرستان رباط کریم و بهارستان اظهار داشت: ۲ اسفند ۹۸ با خلق حماسه حضور گسترده و مثال زدنی مردم فهیم شهرستان رباط کریم و بهارستان در پای صندوق‌های رأی به روزی ماندگار در تاریخ این سرزمین تبدیل شد.

وی بیان داشت: ایرانیان سرافراز و حماسه ساز در این روز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند و روسفیدی ملت بزرگ ما در این انتخابات نعمتی است که سپاس بی کران می‌طلبد.

نماینده منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس بیان داشت: کسی از هواداران من حق ندارد کوچک‌ترین بی احترامی به هواداران دیگر رقبا کند و اگر چنین اتفاقی رخ دهد از بدنه ما نیست چرا که ما خراسانی هستیم و رسم داریم اگر قاتل پدرمان هم وارد منزل شود باید ضمن احترام گذشت کنیم و هیچ کینه‌ای از کسی بر دل نگه نمی‌داریم.

نوروزی در ادامه عنوان داشت: دوران رقابت تمام شد و باید تشکر کنم از سایر کاندیداها و هواداران آنان که با حضورشان شور و حال انتخاباتی را فراهم نمودند و در این فصل باید با اتحاد و همدلی به مطالبات کلی شهرستان بپردازیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت