نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

فرون آباد رسانه؛

اماکن عمومی شهر فرون آباد ضد عفونی شد

شهردار شهر فرون‌آباد گفت؛ به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی اماکن عمومی این شهر زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت و درمان ضدعفونی شد.

اماکن عمومی شهر فرون آباد ضد عفونی شد

به گزارش تهران رسانه ؛ کوروش میرزایی اظهار کرد: در پی احتمال شیوع ویروس کرونا، ستاد مقابله با این بیماری در شهرداری فرون‌آباد تشکیل و کلیه امکانات شهر برای همراهی کردن با مردم به منظور ضدعفونی و پیشگیری از شیوع ویروس بسیج شد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات اولیه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: ارائه خدمات شهرداری از طریق بستر الکترونیک به شهروندان با هدف کاهش تردد آنان به شهرداری، حذف ثبت اثر انگشت در ورود و خروج روزانه به کارکنان شهرداری، حذف کلیه جلسات و بررسی روزانه وضعیت سلامت کارمندان و کارگران خدمات شهری و فضای سبز از جمله اقدامات پیشگیرانه شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا است.

وی اظهار کرد: از روز گذشته با استفاده از مواد ضدعفونی کننده زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت، ورودی کلیه مساجد، سرویس‌های بهداشتی عمومی، مبلمان شهری، وسایل بازی کودکان در بوستان‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، خودروهای حمل زباله، تاکسی‌ها و مناطقی که محل عبور شهروندان است ضدعفونی گردید که این امر به صورت روزانه ادامه خواهد داشت.

میرزایی تصریح کرد: عوامل شهرداری فرون‌آباد با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، با حضور در کلیه مدارس شهر نسبت به ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی، کلاس‌های درس، میز و نیمکت و سالن‌های مدارس اقدام کردند.

وی گفت : به منظور جلوگیری از تجمع مردم و ممانعت از شیوع این بیماری، فعالیت کلیه بازارهای روز شهر فرون‌آباد تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شهردار ‌فرون‌آباد گفت: به منظور اطلاع رسانی مردم از شیوه‌های پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا، بیش از ۱۵ بنر در مناطق مختلف شهر نصب شده است.

شهر فرون آباد با بیش از ۲۲ هزار نفر جمعیت در ۱۵ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت