چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

رودهن رسانه؛

شهردار جدید رودهن انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: اعضای شورای اسلامی شهر رودهن، حکمت امیری را برای تصدی پست شهرداری این شهر انتخاب کردند.

شهردار جدید رودهن انتخاب شد

به گزارش تهران رسانه ؛ آیین معارفه "حکمت امیری" به عنوان شهردار جدید رودهن با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، بخشدار رودهن، رئیس حوزه قضایی بخش رودهن، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مدیران شهری رودهن در محل شهرداری این شهر برگزار شد.

امیری به پیشنهاد شورای اسلامی شهر رودهن و با موافقت استاندار تهران به عنوان شهردار جدید شهر رودهن معرفی و از زحمات چندین ماهه مهدی رسولی به عنوان سرپرست شهرداری رودهن تجلیل شد.

عباسعلی عاشقی، رئیس شورای اسلامی شهر رودهن در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: طی دو جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر رودهن که بعد از ایام دهه مبارک فجر برگزار شد، با موافقت اعضای شورا حکمت امیری انتخاب و به فرمانداری شهرستان و استانداری تهران معرفی شد.

وی با بیان اینکه این پیشنهاد مورد موافقت استانداری تهران قرار گرفت، گفت: امروز با برگزاری معارفه و گذراندن سیر مراحل قانونی و صدور حکم فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز می کند.

لازم به ذکر است، اوایل مهرماه امسال شهردار رودهن به همراه جمعی از کارکنان شهرداری رودهن به جرم ارتشاء، دریافت رشوه و ساخت و ساز غیر مجاز بازداشت شدند.

در این مدت مهدی رسولی به پیشنهاد شورای اسلامی شهر، سرپرستی شهرداری را برعهده داشت که حکمت امیری با داشتن سابقه حدود دوسال سکانداری شهرداری پیشوا در شهریور ماه امسال به دلیل عدم سکونت در محل خدمت، برکنار و هم اکنون سکانداری شهرداری رودهن را به دست گرفت.

حکمت امیری دارای دکترای شهرسازی بوده و در سابقه کاری خود شهرداری نسیم شهر، کمال شهر و نهاوند، عضو هیئت مدیره نظام مهندسی استان تهران، معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس شورای شهرسازی و معماری کیش، معاون فنی و عمرانی شهرستان قدس و ... را دارد.

محمد تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران نیز پیش از این اعلام کرده بود: بنابر پیشنهاد شوراهای اسلامی این شهرها و با موافقت استاندار تهران "محمد دهقان عفیفی"، "شیرزاد یعقوبی" و "حکمت امیری" به ترتیب به‌عنوان سرپرست شهرداری‌های چهاردانگه، شریف‌آباد و رودهن در استان تهران منصوب شدند.

شهر رودهن از جمله شهرهای غربی شهرستان دماوند است که جزو بخش رودهن بوده و در حدود ۴۰ کیلومتری تهران واقع شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت