چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

بهارستان رسانه؛

پلمپ ۸۰ واحد عرضه کننده قلیان در بهارستان

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان با اشاره به ممنوعیت استفاده از قلیان در قهوه خانه‌ ها و سفره خانه‌ های شهرستان گفت: ۸۰ واحد صنفی عرضه قلیان در شهرستان پلمب شد.

پلمپ ۸۰ واحد عرضه کننده قلیان در بهارستان

به گزارش تهران رسانه ؛ جعفری درویشی با اشاره به لزوم اجرایی شدن تمام مصوبات ستاد مقابله با کرونا توسط تمام واحدهای صنفی اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی به علت شیوع بیماری کرونا فعالیت قهوه خانه ها، باغچه رستوران ها، گیم نت و تالارها ممنوع می باشد و هر واحد صنفی از قوانین عدول کند بدون مماشات با آن واحد صنفی برخورد خواهد شد چرا که سلامت مردم خط قرمز مسئولان است.

وی ادامه داد: ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا ویروس به تمام صنوف که اقدام به عرضه قلیان و باعث تجمع مردم در اماکن عمومی می شود انجام شده و در صورت عدم رعایت ضوابط توسط آن ها، برخورد جدی و حتی پلمب صورت می‌گیرد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان همچنین درباره لغو مراسمات عروسی توسط شهروندان افزود: تالارداران برای لغو رزرو تالار مجاز به دریافت هیچ وجهی نیستند و با مردم مدارا کنند تا بحران این ویروس شوم را پشت سر بگذاریم.

درویشی بیان کرد: از مردم درخواست داریم برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان به هیچ عنوان به واحدهای صنفی عمومی مراجعه نکنند تا مشکلی رُخ ندهد.

وی همچنین ادامه داد: محلول های ضد عفونی جهت گندزدایی و ضدعفونی واحدهای صنفی خریداری شده است و این روند همچنان با کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در حال اجراست.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان در پایان به همکاری با ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات شهرستان بهارستان در بازرسی از فروشگاه ها و واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت: در یک هفته گذشته قریب به 1000 واحد صنفی مورد پایش و بازرسی قرار گرفتند که بیشترین‌ تخلف در مورد گرانفروشی بوده و طبق قانون با متخلفان برخورد شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت